Вярвате или не: Пътници бутат влак да запали!

БДЖ Пътнически превози може да се поучат от челния опит на украинските железници

И двата двигателя на пътническия влак Ивано-Франковск –> Рахов в Украйна отказали и служителите от състава на композицията накарали пътуващите хора да го бутат, пишат местни медии. Когато влакът закъсал, наблизо нямало никаква машина, която да издърпа локомотива с вагоните. Така че с тази задача се заели пътниците, тъй като влакът е трябвало да се премести, а се надявали, че с бутане ще могат да стартират поне единия от дизеловите двигатели.

Колкото и странно да е, за куриозния случай се похвалили самите украински железници на страницата им във Фейсбук. Така и обаче не се разбира дали хората са успели да запалят влака си с бутане, вижда се само, че успешно го преместват. Задкарпатието, където се е случила безумната случка, е сред най-западналите райони в Украйна.

За пример местните медии дават скорошен случай, когато тукашен футболен отбор станал шампион за областта. А причината – това бил единственият клуб, който успял събере 11 футболисти. Играчите от другите отбори до един били избягали да работят в Полша.

Служители на БДЖ Пътнически превози където влаковете закъсват често, коментират че може да се поучат от челния опит на украинските железници.

Може да видите Видео от бутането, на долния линк:

Източник: http://www.glas.bg/974514/vyarvate-ili-ne-ptnici-butat-vlak-video

 

Коментари от Facebook

ЖП транспорт

БДЖ продаде билетите, пътниците се качиха и се оказа, че няма такъв влак

Получаващите многомилионни субсидии от нашите данъци БДЖ продължават да се грижат за доброто настроение на всички българи, които не се возят с тях. Поредната смехория с марка „БДЖ“ е от […]

Градски транспорт

Проектът за метро към кв. „Слатина“ ще струва 2,4 млн. лв.

Изготвянето на идейния проект за разширението на метрото към кв. „Слатина“ ще струва 2,4 млн. лв. Това става ясно от обществената поръчка, обявена от „Метрополитен“ миналата седмица. Финансирането ще е […]

ЖП транспорт

Нова високоскоростна ЖП линия Берлин-Мюнхен

Започна редовното обслужване по новата високоскоростна железопътна линия, свързваща Берлин с Мюнхен, след над две десетилетия на строителство. Стойността на обекта е 10 милиарда евро (12 милиарда долара), предадоха ДПА […]