Инж. Ясен Ишев: Надзорните фирми в пътното строителство са твърде много

Надзорните фирми са твърде много, след като регионалното министерство допусна един надзорник да участва в неограничен брой фирми, в които да работи. Това стана преди 10-ина години, коментира в сутрешния блок на БНТ инж. Ясен Ишев – председател на научно-техническия съюз по транспорта.

Пътната агенция изисква тези хора да бъдат на място всеки ден. Практиката показва, че когато има асфалтиране, човекът, който отговаря, е на терен. Обхождат се и базите.

Качеството малко се занижава, когато се гонят срокове, коментира инж. Ишев.

Проблеми могат да се появят още в самото задание, в изпълнението на проекта, в приемането на проекта. Всички би трябвало да си свършат задълженията съгласно законите, технически и нормативни изисквания, допълни той.

ЖП транспорт

Недостиг на пътнически влакове в БДЖ

В БДЖ не достигат пътнически влакове, обяви министърът на транспорта Росен Желязков . Пред парламентарната транспортна комисия той даде подробности за състоянието на компанията, предаде БНР. „БДЖ – Пътнически превози“ […]

ЖП транспорт

Цифровизацията на железопътния транспорт подобрява инфраструктурата и качеството на обслужване

Цифровизацията на железопътния транспорт подобрява инфраструктурата и качеството на обслужване, коментират д-р Людмил Иванов – председател на Асоциация по железопътна сигнализация, автоматика, комуникация и индустрия (RASTIA), и проф. Симеон Ананиев – председател на Клъстер […]

Автомобилен транспорт

Инфраструктурни проекти: инвестиции, политики и проблеми: глобална и регионална перспектива

Форум за балкански транспорт и инфраструктура Форум за корпоративно управление   Инфраструктурните проекти са неделим елемент от цялостното развитие на отделни държави,региони и на света като цяло. Съвременната глобализация е […]