НКЖИ е заделила 4 млн. лв. за ремонт на гари

За 2018-а година сме заделили 4 млн. лв., средства от републиканския бюджет, с които ще довършваме започнати проекти от миналата година, ще се изпълняват и подобрени инвестиционни проекти. Това, което възнамеряваме да изпълним, са: Долно Езерово, Ямбол, Айтос, Стамболийски и Шумен, като по-големи сгради. Това каза в предаването „Хоризонт за вас“ инж. Тони Грозданов – ръководител на Отдел „Изпълнение на програми с национално финансиране“ в НКЖИ.

За състоянието на българските жп гари Грозданов каза: Със средствата, с които компанията разполага, с усилията, които полага, считам, че се справя засега успешно, макар и бавно. За съжаление, това е процес, който постоянно трябва да бъде поддържан на едно високо ниво. Опитваме се и полагаме големи усилия да постигнем добри резултати.

Компанията стопанисва 298 гари, отговаряме и за много голям брой технически сгради и помещения, които пряко са ангажирани с експлоатацията на железопътната инфраструктура, каза инж. Грозданов:

До момента отопляваме 57 от тях. Това са по-големите областни градове. Предприемаме и допълнителни мерки за повишаване комфорта на пътниците. За тази година сме предприели действия по още 40 такива сгради, на които да обособим топли чакални.

Източник: http://bnr.bg/

Коментари от Facebook

ЖП транспорт

Предприемат се реални стъпки за облекчаване на жп връзките с Гърция

В момента 90% от товарния трафик между България и Гърция се осъществява посредством автотранспорт. Това, освен че не е екологично, също така не спомага за развитието на крупни интермодални пристанища като […]

ЖП транспорт

Много интересно! Частни фирми оказват натиск върху жп администрацията

Веселин Василев, директор на „Железопътна администрация“: Не сме отнемали сертификат на някоя компания, нито сме спъвали бизнеса   Г-н Василев, бившият шеф на БДЖ Християн Кръстев казва, че вие сте […]

ЖП транспорт

Железопътни превозвачи се надяват на ръст на товарите от Гърция през България

Има потенциал за развитието на товарните железопътни превози по направлението Гърция – България – Румъния – Централна Европа. За да стане това, трябва да бъдат преодолени редица проблеми, включително с […]