Росица Кирова: ГЕРБ заличиха коридор 4

Северозападът и Видин са затворена страница за правителството на Бойко Борисов. Бойко 3, както го наричат ще развива приоритетно транспортни връзки с Гърция.

Но в друга част на България. Това коментира Росица Кирова от „Единни за промяна“.

Съгласявайки се коридора да свързва Солун с Александрополис и Русе нашите управляващи потвърждават намеренията си да развият Северозапада, но друг път.

С подписаното споразумение на 6 септември тази година се създава нов транспортен коридор, който напълно обезсмисля и зачерква транспортен коридор 4.

Цинизмът и лекотата, с които г-н Борисов забрави за своите обещания към региона са завидни. Завидно е и мълчанието на депутатите от региона, които уж щяха да служат на хората тук, а не на партийните си централи … Завидно е и съгласието на опозицията по въпроса. Обещанията за модернизация на пътен, железопътен и воден транспорт в забравения ни регион отново се оказаха само откровени предизборни лъжи. Опашати. И цветни, заявява Кирова.

“С вкус на ягода.” Да плачеш ли, да се смееш ли! Защото сарказма е като подарък за видинчани, които проспаха поредните избори и се сдобиха с нова порция мухльовци. Затова и нямаме никакво право да завиждаме на Русе, Варна, Бургас … Едва ли тамошните народни избраници са като нашенските. Знае ли някой от вас какво работят, какво са свършили и постигнали за избирателния си район тези господа? И освен парадите, панаирите и обещанията какъв реален проблем са решили? Кметът на Видин бе избран с подкрепата на Реформатори, ДПС, Патриоти и част от електората на БСП, защото обещаваше да развие региона, поради солидните си връзки с ГЕРБ. Всички обещаваха на едро. Може би затова днес всички еднакво мълчат и се правят на разсеяни. Сякаш нищо не се е случило, а рогът на изобилието се е изсипал над Видин и региона. Не е смешно, а е страшно, коментира Кирова.

А сега накъде? До кога ще ни лъжат ли? Ако някой не е чул, то отново ще ни развиват индустриална зона. Онази, за която говорят от 7-8 години. И завод за автомобилни части отново ще се гради във Видин. И големия инвеститор идва, идва, стига да успее да издрапа през международния Е-79 или по модерното жп трасе. И докато политиците ни къпят в лъжи, а ние мълчим, децата ни с основание проектират бъдещето си извън България. Тук с основание можем да споменем онова тефтерче на Левски и въздишката, изпусната от него с обръщението „Народе????“. „Никой няма да разбере причината за тези четири въпросителни“, сподели преди време проф. д.и.н. Иван Стоянов и допълни:

„Ако можеше днес да ни зърнеш, Апостоле! Сигурно щеше да поставиш не четири въпросителни, а милиони…” Е, аз пък питам: харесва ли ви да ви лъжат и мачкат? Защото само човек, който сe наслаждава на издевателствата над него самия би се държал като нас, видинчани!, заявява в заключение Кирова.

Коментари от Facebook

ЖП транспорт

Предприемат се реални стъпки за облекчаване на жп връзките с Гърция

В момента 90% от товарния трафик между България и Гърция се осъществява посредством автотранспорт. Това, освен че не е екологично, също така не спомага за развитието на крупни интермодални пристанища като […]

ЖП транспорт

Много интересно! Частни фирми оказват натиск върху жп администрацията

Веселин Василев, директор на „Железопътна администрация“: Не сме отнемали сертификат на някоя компания, нито сме спъвали бизнеса   Г-н Василев, бившият шеф на БДЖ Християн Кръстев казва, че вие сте […]

ЖП транспорт

Железопътни превозвачи се надяват на ръст на товарите от Гърция през България

Има потенциал за развитието на товарните железопътни превози по направлението Гърция – България – Румъния – Централна Европа. За да стане това, трябва да бъдат преодолени редица проблеми, включително с […]