Uncategorized

Внимание! България на две скорости

Тунелът при Петрохан има геополитическа стойност КЛЮЧОВИТЕ въпроси, които ме интересуват, са свързани предимно с диспропорциите в развитието на страната. Задълбочава се разликата между Северна и Южна България. Това има […]

No Picture
Въздушен транспорт

Възможна ли е градска железница в София?

Текст на Цветан Александров, член на Областния комитет на ВМРО-София. В Македонския дом в София се проведе обществена дискусия "Нужна ли е градска железница в София?". Целта на провелата се […]

Градски транспорт

Кой ще кара влака в близките години?

Професията машинист става все по-непривлекателна. Едва по 10 обучени машинисти годишно излизат от Висшето транспортно училище в София. Приемът на нови студенти е свит драстично. Причината – ниското заплащане и […]

No Picture
Градски транспорт

Билетът за градски транспорт – ядене на луканка заради по-скъпите кремвирши

Когато планираш коли и трафик, получаваш коли и трафик, когато планираш за хората и пространството – получаваш за хората и пространството. Това трябва да бъде философията на транспортната схема в […]

No Picture
Градски транспорт

Симеон Ананиев: Трябва да има общонационална схема за превози

Смятам, че БДЖ може категорично да се справи в рамките на съществуващата субсидия. Това каза за предаването "12+3" по "Хоризонт" председателят на Българската асоциация на железопътните превозвачи Симеон Ананиев: Моделът, […]

No Picture
Градски транспорт

Симеон Ананиев, председател на Асоциацията на българските жп превозвачи, пред „Труд“: Хайдутлукът в железниците е пагубен

– Г-н Ананиев, имате ли нови данни, които досега не са оповестявани, за катастрофата на гара Хитрино? – Да, ние непрекъснато обменяме информация с колеги от жп транспорта у нас. […]