Продължават проблемите с е-системата в градския транспорт в Пловдив

Ако до края на годината испанската фирма „Индра“,  получила 20 милиона лева за въвеждане на електронната система в пловдивския градски транспорт, не отстрани сериозните проблеми по проекта, общината ще си търси правата по съдебен път. Това заяви заместник-кметът Тодор Чонов. 

Представители на висшия мениджмънт на компанията, които днес се срещнаха с ръководството на общината, са обяснили, че до момента не са знаели за мащаба на проблемите в отделните компоненти на системата.

До тях информацията за повредите и неработещите звена пристигала със закъснение и в непълен обем.

„Вече трета година в Пловдив информационните табла по спирките често не работят. Непрекъснато излизат от строй и автоматите за продажба на билети. Очакваме фирмата да изпълни обещанието си до две седмици в Пловдив да бъде командирован екип от най-добрите им специалисти, които да подобрят системата“, каза заместник-кметът Тодор Чонов.

„Информацията да върви коректно по нивата на поддръжка, за да няма натрупване на проблеми. Давам ви пример – елементарни резервни части за монетните автомати в автобусите се доставят с месеци“, посочи той.

ЖП транспорт

Кошмар ли е пътуването с влак в Източна Европа?

Пътуването с влак в България съвсем не прилича на разходка в парка, пише Euronews в материал за европейския железопътен транспорт, озаглавен „Къде в Европа пътуването с железниците е кошмар?“ От високоскоростните […]

Автомобилен транспорт

Превозвачи искат отлагане на тол таксуването

Превозвачи поискаха отлагане на старта на тол системата, планиран за 1 март. Позицията си те изразиха на заседание на парламентарната комисия по регионална политика. Според Йордан Арабаджиев от Съюза на […]