Скоро пускат движението по околовръстното на София

Участъкът беше затворен на 14 юни за разрушаване на стария надлез при 40-ти км и изграждането на нов, част от разширяването на над 6 км участък от СОП от Цариградско шосе до Младост. Двулентовият път се разширява в две платна с по 3 ленти за движение в посока, средна разделителна ивица, разделителни ивици между локалите и директното трасе, 2 локални платна и тротоари.

Построено е ново съоръжение над р. Кална. В момента се изграждат пътните възли Горубляне и Младост. Изграждат се и армонасипни стени, завършени са всички изкопни и насипни работи в участъка. Положена е пътна основа и бордюри на директното трасе. Изградени са 80% от мрежите от инженерната инфраструктура. В момента се полагат долните пластове на асфалтовата настилка на южния локал в посока АМ Тракия.

По време на строителните дейности в участъка между Горубляне и Младост транзитно преминаващите автомобили се отклоняват от автомагистралите Струма, Тракия и Хемус по Северната скоростна тангента. Локалният трафик използва като обходни маршрути бул. Александър Малинов и бул. Цариградско шосе, както и ул. Самоковско шосе в кв. Горубляне и ул. Инж. Георги Белов, които свързват кв. Горубляне и кв. Младост. 

С новото трасе на Софийския околовръстен път ще се осигури връзка между автомагистралите Струма и Тракия, ще се улесни транзитният трафик от АМ Европа и връзката с граничните пунктове с Турция и Гърция. Инвестицията е за 142,7 млн. лв. с ДДС и е от републиканския бюджет.

Източник: bageri.bg

ЖП транспорт

Най-добрите гари в Европа

Железопътният транспорт остава един от най-евтините. А в контекста на пандемията и пътуването на по-къси разстояния е предпочитан пред авиационния, най-малкото поради наличието на повече площ. Consumer Choice Center публикува […]