Анализаторът обясни защо F-35 не спечели Су-35 „и след милион години“

American изтребител F-35, чието развитие в Съединените щати харчи около един трилион долара, има недостатъци, поради което той никога не може да спечели в битка с руски изтребител Су-35 "и след милион години", казва изследователят Royal United институт за отбранителни изследвания UK Джъстин Bronk. Това пише Business Insider.

NI говори за предимствата на Су-35 руско над американския F-15

В ранните етапи на развитие, експерти отбелязват, че способността на F-35 до ръкопашен бой дори отстъпва на F-16, замяната на което трябва да дойде боец. По-късно, някои недостатъци са отстранени, но фокусът на F-35 е направен по-голям невидимост, с по-малко внимание се обръща на своите бойни характеристики.

"Именно поради тази причина, че по-старите бойци като Су-35 или Тайфун, най-вероятно ще бъде в състояние да унищожи F-35 в борба от близко разстояние,"

Въпреки, че всеки достоверен доклад продължава Bronk, това показва, че F-35 тихомълком ще изпъкват в, но ефективен в борба с въздух зависи от други фактори.

Пентагонът е описано от "пропуските" в изтребител F-35A

"Typhoon и Су-35 има положителна стойност на тягата тегловно съотношение (съотношението на тягата към теглото съотношение самолети -. Ед) в битка натоварване, което означава, че те са много по-ефективно могат да бъдат разпръснати, включително вертикално от F-35 В тази. Су-35 е много по-маневрен, "- обясни Bronk.

В F-35 като положителна тяга-тегло съотношението, но не е ясно дали това ще бъде от полза на боец, защото на малките си крила и целият дизайн е по-фокусиран върху стелт от неговата маневреност, което оказва негативно влияние върху характеристиките на бойни на боеца.

"По този начин, F-35, най-вероятно, няма да бъде в състояние да спечели в ръкопашен бой над Су-35 или Тайфун"

 

ЖП транспорт

Железничари с отворено писмо до транспортния министър

На дневен ред може би е необходимо предприемането на стъпки за изготвяне и приемане на национална транспортна политика, както и актуализиране на търговските политики в железопътните дружества с цел привличане […]

ЖП транспорт

Бившият директор на НКЖИ Красимир Папукчийски стана зам.-министър на транспорта

Със заповед на министър-председателя Гълъб Донев са назначени трима заместник-министри. На длъжността заместник-министър на транспорта и съобщенията е назначен Красимир Папукчийски. Заемал е различни ръководни длъжности в Национална компания „Железопътна […]

Автомобилен транспорт

АПИ обяви обществена поръчка за проект на магистрала “Гюешево – Дупница“

Агенция „Пътна инфраструктура“ днес стартира обществена поръчка за избор на изпълнител за изработването на идеен и технически проект с подробен устройствен план – парцеларен план за изграждането на автомагистрала „Гюешево […]