От първия учебен ден се връща в сила старото разписание на железницата Автобус вместо влакове ще ни возят по някои жп направления до 15 септември. Това съобщиха за "Стандарт" от "Холдинг БДЖ". Временните промени в Графика за движението на влаковете бяха въведени от 27 юли поради липсата на работещи локомотиви и ще приключат до първия учебен ден, заявиха са от холдинга. Основните направления, които се обслужват на 100% от автобус вместо от влакове, са 15-километровият участък между Долна махала и Хисар, както и 39-километровата линия между Берковица и Бойчиновци, сочи новото разписание. Много автобус ще возят до 15 септември и пътниците в участъка Бургас – Карнобат – Сливен (116 км), обясниха от "БДЖ-Пътнически превози ". Отам уточниха, че става въпрос само за композициите, засегнати от ремонтните дейности, които извършва по 3-та главна линия НК "Железопътна инфраструктура". Това е много по-удобно за пътниците, вместо да се трансбордират, както беше до 27 юли, от влак на автобус и обратно на влак по няколко пъти, коментираха от жп превозвача .Заради ремонти само един следобеден влак е останал да се движи до първия учебен ден и в участъка от 3-та линия София – Копривщица – Карлово (153 км). Всички останали влакове са заменени от автобус , казаха от жп превозвача . Автобус се движат вместо някои влакове и в 100-километровия участък Ст. Загора – Карлово. По-малко пътнически влакове до 15 септември се движат и в участъците Мездра – Бойчиновци, Пловдив – Карлово, Стара Загора – Карлово, Горна Оряховица – Шумен, Мездра – Плевен, София – Перник, Своге – София и София – Банкя, припомнят от жп превозвача с уговорката, че става въпрос само за влакове, които се движат извън пиковете часове и традиционно возят малко пътници. Промените в разписанието не засягат редовните пътници, използващи влакове за придвижване до работа и обратно. Няма никакви промени и в движението на международните и бързите влакове на БДЖ. "БДЖ–Пътнически превози " не е предприело отмяна на влакове, а само временни промени в разписанието на някои от тях, категорично заявиха от компанията. Последните капиталови ремонти на локомотиви на БДЖ са извършени в периода 1993–1996 г., а през 2002 г. е закрит и последният завод за ремонт на локомотиви в България, припомниха от компанията. Въпреки това дружеството се ангажира да извърши спешни ремонти на част от локомотивите си, които ще гарантират, че след 15 септември ще се спазва стария график за движение на влаковете, който влезе в сила през декември 2015 г. и ще действа до средата на декември 2016 г., категорични са от "БДЖ – Пътнически превози ".
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.