БДЖ да ти отговори в Туитър… Недай, Боже
Ето какво пише в свой туит клиентът на държавния жп превозвач Ivaylo Hlebarov:
Във влака за Свиленград пуснаха парното 30 мин след като тръгнахме. @bdzbg ни беше пуснало хлад преди това, а един от прозорците не се затваря. Съсипия.
Хлебаров пише на туитър профила “БДЖ”, който информира редовно за новостите в държавните железници. По-късно от БДЖ се обадиха да информират, че те не разполагат с официален профил в туитър. Но някой отговаря от тяхно име:
Източиха КТБ и никой не каза нищо, а Вие се вайкате, че един от прозорците не се затварял
Има и добавена емотиконка – човече, което са залива от… хилеж до сълзи (тя така и се казва “Лице със сълзи от радост”, б.р.).
Но все пак е утешително: на човека, ако му беше закъснял влакът или да няма локомотив, сигурно щяха да му натрият носа с 6-те ястребинчета, холокоста или Големия лондонски пожар. А такива ситуации са постоянни.
Обаче, разбира ли ти Хлебаров от кладенчова вода… В смисъл – от световни трагедии, съпоставени на неговото нищо и никакво искане: като си си платил дадена услуга, поне да не ставаш като онази умираща бяла мечка, която превзе интернет.
В отговор до @bdzbg
Е да де, ние хем мръзнем, хем плащаме, хем що се оплакваме, докато БДЖ се източва като КТБ.
Един вид – с малко помощ от този, който се представя за “БДЖ”, човекът вече сам стига до правилните отговори.
Източник: http://clubz.bg/61758-bdj_kym_pytnik_te_iztochiha_ktb_vie_se_vajkate_za_edin_prozorec