Dobrindt призовава за по-тихи товарни влакове

IRJ в InnoTrans 2016: Германия-министър на транспорта и цифрова инфраструктура г-н Александър Dobrindt, казва, че иска да се забрани шумните товарни влакове от 2020 г., в навечерието на плана на Европейската комисия за въвеждане на разпоредби за намаляване на шума на влака.

"Ние сме в спор за това, точно както ние сме с таксата за инфраструктура", казва Dobrindt. "Ние ще остане твърда по този въпрос." Dobrindt вярва обществото ще приеме само една стратегия за прехвърляне на повече товари от автомобилния към релсата, ако влаковете се правят по-тихи.

Обръщайки се към друга политическа инициатива, Dobrindt каза: "Дизелови локомотиви трябва да се превърне в нещо от миналото." Dobrindt искате да видите повече от германската железопътна мрежа електрифицирана, въпреки че само половината от мрежата в Германия в момента е електрифицирана.

Въпреки това, Dobrindt казва, че ако електрификация на тази скала е прекалено скъпи алтернативи на дизелова тяга, като например батерии или технологията на горивните клетки ще трябва да бъдат взети предвид. Министерството на транспорта е допринесла почти € 8 метра, за да се подпомогне развитието на първия в света мотриса влак задвижвани от горивни клетки: Coradia iLint на Alstom.

ЖП транспорт

Оферта от БДЖ: Работите при нас 5 г., не плащате такса във вуз

„Булгартрансгаз“, „Български пощи“, „Винпром АД“, ТЕЦ „Марица Изток 2“ ЕАД, Националната електрическа компания, „Джи Пи Груп“, „Аджибадем Сити клиник“, БДЖ, „Монтюпе“ и т.н. – това са само част от 146-те […]