Dobrindt призовава за по-тихи товарни влакове

IRJ в InnoTrans 2016: Германия-министър на транспорта и цифрова инфраструктура г-н Александър Dobrindt, казва, че иска да се забрани шумните товарни влакове от 2020 г., в навечерието на плана на Европейската комисия за въвеждане на разпоредби за намаляване на шума на влака.

"Ние сме в спор за това, точно както ние сме с таксата за инфраструктура", казва Dobrindt. "Ние ще остане твърда по този въпрос." Dobrindt вярва обществото ще приеме само една стратегия за прехвърляне на повече товари от автомобилния към релсата, ако влаковете се правят по-тихи.

Обръщайки се към друга политическа инициатива, Dobrindt каза: "Дизелови локомотиви трябва да се превърне в нещо от миналото." Dobrindt искате да видите повече от германската железопътна мрежа електрифицирана, въпреки че само половината от мрежата в Германия в момента е електрифицирана.

Въпреки това, Dobrindt казва, че ако електрификация на тази скала е прекалено скъпи алтернативи на дизелова тяга, като например батерии или технологията на горивните клетки ще трябва да бъдат взети предвид. Министерството на транспорта е допринесла почти € 8 метра, за да се подпомогне развитието на първия в света мотриса влак задвижвани от горивни клетки: Coradia iLint на Alstom.

ЖП транспорт

Журналист от „Гардиън“ се качи в нощния влак Истанбул-София и остана без думи

ноември 27, 2022

Нощният влак от Истанбул до София е сред номинираните за „Най-добро пътешествие“ за 2023 г. в класацията на платформата за пътуване Lonely Planet. Нощната линия беше подновена през април тази […]

Автомобилен транспорт

Учени: Проектът за удълбочаване на Варненското езеро застрашава сериозно Аспаруховия мост

ноември 26, 2022

Проектът за удълбочаване на Варненското езеро е изготвен без да се обследва влиянието върху Аспаруховия мост и застрашава сериозно неговата цялост, алармираха учени по време на презентация пред студенти и […]

ЖП транспорт

Проф. Симеон Ананиев: Интегриран билет за БДЖ е като от феодален строй да преминем в капитализъм

ноември 26, 2022

Националната компания „Железопътна инфраструктура“ не успява да усвоява средствата не само от европейски програми, но дори и от капиталовите трансфери от държавата, като причини за това са желанието да се […]