Габровци масово вървят пеш, само 5% използват градския транспорт

Социологическо проучване във връзка с подготовката на проекта за Интегриран градски транспорт на Габрово сочи, че 21.6% от населението на града използва лични автомобили, 56% върви пеш, 16.4% използва таксиметрови услуги и само 5.4% използва градски транспорт.
 
Тази информация обяви пред местния парламент Екатерина Караколева, управител на "Общински пътнически транспорт", цитирана от вестник "100 вести".
 
Колева наблегна на факта, че тези 16.4% съвсем не отразяват хората, които ползват таксита на повикване.
 
"Всички знаем, че става въпрос за маршрутките. Но изборът е на гражданите. Те сядат в тях, въпреки че не получават билет, който да ги застрахова, но така са преценили“, коментира управителят на „Общински пътнически транспорт“ Екатерина Караколева.
Привличането на повече пътници е най-голямото предизвикателство пред Общински пътнически транспорт, заяви Екатерина Караколева.
 
Позицията си тя защити с представяне на годишен счетоводен баланс на „Общински пътнически транспорт” ЕООД – Габрово за 2014 година, заедно с всички други съпътстващи документи за цялостната финансова дейност на дружеството.
 
Беше представена и информация за дружеството, с анализ на стопанската дейност и икономическите резултати за 2014 година на „Общински пътнически транспорт” ЕООД – Габрово. Отчет за изпълнение на инвестиционна програма за 2014 година и инвестиционна програма за 2015 година.
 
„Сравнително добро е финансовото стабилизиране на дружеството. Много е тревожно намаляването на пътниците в градския и междуградски транспорт“, определи най-важният проблем, който влияе и на финансовото състояние на дружеството, Екатерина Караколева.
Източник: Дарик

ЖП транспорт

Товарните влакове между Турция и Китай вече се движат редовно по график

Първият Китай-граница влак от Турция тръгна на 4 декември миналата година, а вторият току-що пристигна в централно разположения китайски хъб. Услугата ще работи два пъти месечно. Това е положителен старт […]

ЖП транспорт

Flixmobility с жалба пред Европейската комисия против държавна помощ на ДойчеБан

FLIXMOBILITY, германското дружество с отворен достъп Flixtrain и автобусния оператор на дълги разстояния Flixbus, подаде официално оплакване пред Европейската комисия (ЕК) за милиарди евро държавни помощи, предоставени на германския железопътен […]

ЖП транспорт

Много скъпо. Много бавно. Много опасно. Що е то? БДЖ трябва да умре…

Какво се случи след – продължение на историята от 2016 г. Компания Български държавни железници (БДЖ) e един от редовните сюжети на „Черната книга на правителственото разхищение“. Годишното издание им посвети […]