Идва Uber и при самолетите

Poppi – новата разработка, която цели да създаде бъдещето в авиационната индустрия. Това не означава, че пътнически самолет ще качва на борда си пасажери случайно. Poppi ще работи като приложение с изненадващи решения, за да отправи предизвикателство към авиокомпаниите по света.
Този бизнес се надява да донесе същите промени в сектора на въздушния транспорт, които Uber доведе при таксита и "Airbnb" при хотелите, но всичко това без изобщо да се налага Poppi да навлиза на пазара.
 
Основни предложения са минимизиране на изморителното чакане пред вратата преди да се качите на самолета. Това ще се постига чрез приложения, подаващи информация на пътниците в реално време. Въвеждането на различни видове класи ще даде на пасажерите възможност да се възползват от допълнителни услуги.
Например, ако на пасажера се падне „ужасяващата“ средна седалка, ще летят в т. нар. “кино класа”. Това означава, че ще се радва на допълнителни лакомства, а пък багажът му ще бъде превозван от дома му до летището, а след това и от летището до хотела. След това се появява и "промоционалната класа" за средната седалка на редицата, която приканва марки да си партнират с авиокомпанията, за да предложат специални подаръци и услуги на пътника „без късмет“. 
Сред новите предложения ще се коментира и как да се действа със закъснелите пътници, както и това пасажерите да имат възможност да препродават билети или да заменят местата си много по-лесно, предава БГНЕС.
 
Създателят на Poppi е дизайнерската консултантска компания “Teague”. За компанията предизвикателството е да предложи на клиентите по-добри изживявания без увеличаване на цената, в една индустрия, в която печалбите на компаниите са в близки помежду си рамки.
Според “Teague” – системата клас Poppi трябва да се съсредоточи повече върху осигуряването на различни преживявания, отколкото на нивото на качеството. Девин Лидъл, главният стратег на марката зад Poppi коментира: „Повече от всичко искаме авиокомпаниите да се вгледат в Poppi и да получат вдъхновение как могат да променят към по-добро начина си на работа – сега и в бъдеще“.
Той допълва, че настоящето не винаги задължително е и наше бъдеще, поради което иновациите винаги поставят предизвикателства пред завареното положение.
Източник: БГНЕС