Какво да очаква логистиката през 2017 г.

до 2019 г. 50% от производствената Верига на доставки ще бъде дигитално трансформирана. Останалата половина обаче все още ще работи по добре познатите си модели;

– до 2020 г. половината от логистичните компании ще използват когнитивния компютинг (machine learning) и анализ, за да разработват по-добри планове за действие;

– до края на 2018 г. 90% от производствената верига на доставки ще стане В2В;

– до края на 2017 г. 35% от компаниите ще използват контролни кули, както и интегрирани бизнес планове;

– до 2020 г. всички производствени вериги на доставки ще могат да изпълняват директни доставки до вратата на клиента;

– до края на 2019 г. всички участници във веригата на доставки ще използват интегрирани  облачни решения, за да увеличат прозрачността си;

– до 2018 г. големите компании ще се насочат към производство спрямо възможностите си;

– до края на 2019 г. използването на сензори и Интернет на нещата ще увеличи продуктивността с до 30%;

– до края на 2020 г. 50% от производителите ще добавят стойност към дейността си от интегрирането на всичките си системи;

– до 2018 г. компаниите ще разчитат все повече на технологиите, за да прогнозират рисковете по веригата си;

Източник : www.logistika.bg

 

Автомобилен транспорт

Датската компания за автомобилен транспорт Dania Connect получи три нови камиона Mercedes Actros с прибиращи се слънчеви панели. Панелите подобряват разхода на гориво, а също така и позволяват да се […]

Автомобилен транспорт

Изграждат нов жп възел в Унгария

Metrans, част от логистичнта компания HHLA, изгражда още един железопътен терминал в Унгария, за да разшири транспортните си услуги по Адриатическия коридор и към Южната и Югоизточна Европа. За тази […]