Какво да очаква логистиката през 2017 г.

до 2019 г. 50% от производствената Верига на доставки ще бъде дигитално трансформирана. Останалата половина обаче все още ще работи по добре познатите си модели;

– до 2020 г. половината от логистичните компании ще използват когнитивния компютинг (machine learning) и анализ, за да разработват по-добри планове за действие;

– до края на 2018 г. 90% от производствената верига на доставки ще стане В2В;

– до края на 2017 г. 35% от компаниите ще използват контролни кули, както и интегрирани бизнес планове;

– до 2020 г. всички производствени вериги на доставки ще могат да изпълняват директни доставки до вратата на клиента;

– до края на 2019 г. всички участници във веригата на доставки ще използват интегрирани  облачни решения, за да увеличат прозрачността си;

– до 2018 г. големите компании ще се насочат към производство спрямо възможностите си;

– до края на 2019 г. използването на сензори и Интернет на нещата ще увеличи продуктивността с до 30%;

– до края на 2020 г. 50% от производителите ще добавят стойност към дейността си от интегрирането на всичките си системи;

– до 2018 г. компаниите ще разчитат все повече на технологиите, за да прогнозират рисковете по веригата си;

Източник : www.logistika.bg

 

Воден транспорт

Превозът на български въглища за Сърбия, удълбочаването на Дунав и нов интермодален терминал, обсъдиха Христо Алексиев и Томислав Момирович

България и Сърбия ще работят заедно за гарантирането на енергийните си ресурси с оглед на предстоящия зимен сезон. Това заяви вицепремиерът по икономическите политики и министър на транспорта и съобщенията […]

Автомобилен транспорт

Служебният кабинет върна Бойко Рановски в Автомобилна администрация

Бойко Рановски се връща начело на Изпълнителната агенция „Автомобилна администрация, съобщиха Нова и бТВ.  Рановски бе освободен от поста в средата на февруари, като той самият обясни, че не е […]

ЖП транспорт

Железничари с отворено писмо до транспортния министър

На дневен ред може би е необходимо предприемането на стъпки за изготвяне и приемане на национална транспортна политика, както и актуализиране на търговските политики в железопътните дружества с цел привличане […]