Карс – Тбилиси – Баку спален вагон разкрит

IRJ в InoTrans 2016: Щадлер и Азербайджан железници (Ади) съвместно представи нов флот от спящи треньори за жп линията Карс – Тбилиси – Баку жп при InnoTrans на 22 септември.

Ади подписа $ US 133м договор с Stadler през юни 2014 г. за 30 треньори, които ще бъдат оформени в три групи от 10 автомобила, с възможност за 70 допълнителни превозни средства.

Заповедта се състои от три заведения за хранене, коли, три първокласни автомобили с 16 места и една кабина тоалетна / душ във всяко отделение; 18 втори автомобили клас с 34 корабни места и отделение за тоалетна / душ; 18 композитни първи / втори автомобили клас спят 20 пътници; и специален автомобил с отделение за охраната, 16 втори места за яхти клас и отделение за пътници с намалена подвижност.

Автомобилите са оборудвани с RAFIL / DBAG тип V регулируеми колооси да позволи работа на мрежите за 1520 мм междурелсие на Азербайджан и Грузия, и системата за 1435мм-габарит в Турция. Влаковете ще превключвате между широк и стандартен габарит в Ахалкалаки на границата на грузинско-турската.

А първи клас кола е на показ в открито поле в InnoTrans. Всички 30 треньори се очаква да бъдат доставени на Ади от средата на следващата година.

ЖП транспорт

София посреща Железопътен форум 2024: Международни експерти обсъждат бъдещето на жп оперативната съвместимост

ноември 6, 2024

На 8-9 ноември 2024 г. в София ще се проведе “Железопътен форум 2024” на тема “Бъдещето на железопътната оперативна съвместимост: 25 години опит …