краинските железници: zugzwang завърши прехода към тепиха

Общата икономическа ситуация в Украйна има своите железници. "Ukrzaliznytsia" в отговор на усилията на другите сектори на икономиката. Единственият въпрос е, който спечели ще завърши по-бързо: Украйна неговите железниците, и те – него.

Като в приказка за бял бик … и би искал да види Украйна всичко да мине гладко. Да, по някакъв начин, че не работи. Независимо дали страната е много специална, ние не се доверяваме на правителството да … Както и да е, местната жп линия са звучене на алармата. Кой знае, може би някой друг има никаква представа в Киев, как ще тръгнат нещата. A случай в действителност – от ръката.

За дълго време украинския бюджет "Ukrzaliznytsya" не е пускал, а по-скоро нещо от него получил. Но безкрайно така не можа да продължи. А сега, изглежда, започва обратен процес и обратното броене. В съкровищницата на Украйна може да бъде кратък десетки милиарди гривна валута и значителна част от тази година: оборотът на "Ukrzaliznytsia" само продукти на добив и топене комплекс се е понижила с 10% от началото на август. Съответно, и намалява приходите. Статус на националната жп транспорт и начини, по които все още се задвижват напред и назад локомотиви с вагони, не доверието на всички. Проблеми натрупани толкова много, че косата стои на края, когато се рови.

Така че, за. Степента на износване на подвижния състав, според украински специалисти вече надхвърля 90%. Досега стотици локомотиви експлоатирани построени 50-60-те години на миналия век. В Русия, те са отстранени от служба преди 20 години. За да бъде приведена в божествена форма вагон парка, казват експерти, Украйна през следващите пет години, трябва да прекарват по-малко от $ 2 млрд. Трудно може да се разчита на него – няма пари. На т / д инфраструктура и не може да се говори. Степента на износване – 97% признават, че украинската кабинета на министрите.

Оказва се, че Киев с неговия влак / железопътен към ЕС, което той иска – като европейците до китайската граница. Но властите не са до това, тъй като, наистина, а не до Брюксел директиви, които определят стандартите, по които всички трябва да се подчиняват. Безопасност – етаж, шум / ЖП състав на най-малко – във всеки кадър, електромагнитното лъчение през покрива, достъпност за хора с увреждания, просто не е на разположение, и така нататък. И след това, за да отговаря на изискванията, все още трябва да около $ 2 млрд.

И да получите пари за модернизация на никъде. В повечето "Ukrzaliznytsya" те не съществуват и не се очаква: приходи от разпадащите железниците попадат неконтролируемо. Членка – не е асистент. Частните инвестиции? Дори не кажа. Какво мога да кажа, когато, поради високото ниво на корупция в новото ръководство на страната "Ukrzaliznytsya" не дори реши да проведе търгове: още откраднат. Е, нека да обяви приватизация. Но, казват експерти, и на които това, съжалявам, трябва неща? Сега е на никого. Bed няма да бъдат събрани, още повече, когато тя – приватизация на украински: Западът изгори повече от веднъж.

И така, какво да правя? Тя беше да се опитам ново управление на това лято, за да повиши цените за транспорт – както на товари и пътници. Оказа се, по-скъпи: оборот е не само не се увеличава, но още по-надолу. Пътниците се оттеглиха, за да се промени, за да автобуси. И производителите са намалили превоза на производството и сега припева обясни своите продукти и така – на прага на рентабилност, както и нови такси, те обикновено са убити.

Обратно цени, разбира се, няма да се върне. Но за да ги нататъшното управление повиши "Ukrzaliznytsya" също е малко вероятно да бъде решен. В резултат на това на полския предприемач и рок музикант Войчех Balchun, който стана лидер на "Ukrzaliznytsia" в средата на тази година, вижда само един начин за решаване на проблема: спестяване на работниците. Според украински медии, намалението може да засегнат до половината от общия брой на работниците и служителите. В страна, където толкова напрегната социална ситуация – очевидно не най-добрият ход.

Оказва се, както в шаха, където има такава позиция – нарича zugzwang. Това е, когато всеки следващ свой ред се влошава ситуацията. Общата ситуация в Украйна е железопътна. "Ukrzaliznytsia" отвръща на удара – и усилия върху други сектори на икономиката. И така кръга. Единственият въпрос е, кой печели ще завърши по-бързо – Украйна нейните железници или те – него.

ЖП транспорт

Министър Красимира Стоянова: По Коридор VIII в България инвестициите в жп инфраструктура надхвърлят 3 млрд. лева

ноември 8, 2024

Инвестициите в жп инфраструктура по направленията от Коридор VIII София-Пловдив-Бургас и Карнобат-Синдел-Варна надхвърлят 3 млрд. лева. Това …