краинските железници: zugzwang завърши прехода към тепиха

Общата икономическа ситуация в Украйна има своите железници. "Ukrzaliznytsia" в отговор на усилията на другите сектори на икономиката. Единственият въпрос е, който спечели ще завърши по-бързо: Украйна неговите железниците, и те – него.

Като в приказка за бял бик … и би искал да види Украйна всичко да мине гладко. Да, по някакъв начин, че не работи. Независимо дали страната е много специална, ние не се доверяваме на правителството да … Както и да е, местната жп линия са звучене на алармата. Кой знае, може би някой друг има никаква представа в Киев, как ще тръгнат нещата. A случай в действителност – от ръката.

За дълго време украинския бюджет "Ukrzaliznytsya" не е пускал, а по-скоро нещо от него получил. Но безкрайно така не можа да продължи. А сега, изглежда, започва обратен процес и обратното броене. В съкровищницата на Украйна може да бъде кратък десетки милиарди гривна валута и значителна част от тази година: оборотът на "Ukrzaliznytsia" само продукти на добив и топене комплекс се е понижила с 10% от началото на август. Съответно, и намалява приходите. Статус на националната жп транспорт и начини, по които все още се задвижват напред и назад локомотиви с вагони, не доверието на всички. Проблеми натрупани толкова много, че косата стои на края, когато се рови.

Така че, за. Степента на износване на подвижния състав, според украински специалисти вече надхвърля 90%. Досега стотици локомотиви експлоатирани построени 50-60-те години на миналия век. В Русия, те са отстранени от служба преди 20 години. За да бъде приведена в божествена форма вагон парка, казват експерти, Украйна през следващите пет години, трябва да прекарват по-малко от $ 2 млрд. Трудно може да се разчита на него – няма пари. На т / д инфраструктура и не може да се говори. Степента на износване – 97% признават, че украинската кабинета на министрите.

Оказва се, че Киев с неговия влак / железопътен към ЕС, което той иска – като европейците до китайската граница. Но властите не са до това, тъй като, наистина, а не до Брюксел директиви, които определят стандартите, по които всички трябва да се подчиняват. Безопасност – етаж, шум / ЖП състав на най-малко – във всеки кадър, електромагнитното лъчение през покрива, достъпност за хора с увреждания, просто не е на разположение, и така нататък. И след това, за да отговаря на изискванията, все още трябва да около $ 2 млрд.

И да получите пари за модернизация на никъде. В повечето "Ukrzaliznytsya" те не съществуват и не се очаква: приходи от разпадащите железниците попадат неконтролируемо. Членка – не е асистент. Частните инвестиции? Дори не кажа. Какво мога да кажа, когато, поради високото ниво на корупция в новото ръководство на страната "Ukrzaliznytsya" не дори реши да проведе търгове: още откраднат. Е, нека да обяви приватизация. Но, казват експерти, и на които това, съжалявам, трябва неща? Сега е на никого. Bed няма да бъдат събрани, още повече, когато тя – приватизация на украински: Западът изгори повече от веднъж.

И така, какво да правя? Тя беше да се опитам ново управление на това лято, за да повиши цените за транспорт – както на товари и пътници. Оказа се, по-скъпи: оборот е не само не се увеличава, но още по-надолу. Пътниците се оттеглиха, за да се промени, за да автобуси. И производителите са намалили превоза на производството и сега припева обясни своите продукти и така – на прага на рентабилност, както и нови такси, те обикновено са убити.

Обратно цени, разбира се, няма да се върне. Но за да ги нататъшното управление повиши "Ukrzaliznytsya" също е малко вероятно да бъде решен. В резултат на това на полския предприемач и рок музикант Войчех Balchun, който стана лидер на "Ukrzaliznytsia" в средата на тази година, вижда само един начин за решаване на проблема: спестяване на работниците. Според украински медии, намалението може да засегнат до половината от общия брой на работниците и служителите. В страна, където толкова напрегната социална ситуация – очевидно не най-добрият ход.

Оказва се, както в шаха, където има такава позиция – нарича zugzwang. Това е, когато всеки следващ свой ред се влошава ситуацията. Общата ситуация в Украйна е железопътна. "Ukrzaliznytsia" отвръща на удара – и усилия върху други сектори на икономиката. И така кръга. Единственият въпрос е, кой печели ще завърши по-бързо – Украйна нейните железници или те – него.

ЖП транспорт

CER отчита мрачно първо тримесечие на 2021г за железопътния транспорт

През март 2021г пътническите оператори отчетоха намаление на 600 милиона евро на седмичните приходи. Shutterstock.com Приходите от пътниците останаха на половината от първото тримесечие на 2019 г. през първото тримесечие […]

ЖП транспорт

Настояще и бъдеще при модернизирането на железопътната инфраструктура в България

Гост в сутрешния блок по ТВ СКАТ: инж. Илия Илиев – Асоциация по железопътна сигнализация, автоматика, комуникация и индустрия (RASTIA) ЕС е определил 2021 г. за Европейска година на железопътния […]