Железницата трябва да бъде спасена, защото БДЖ сама по себе си е структуроопределяща компания. Това обяви бившият министър на транспорта Кристиан Кръстев.
Той разказа, че последно на влак съм се возил през 2013 година. „Беше много хубав влакът, защото беше чисто нов“, допълни Кръстев.
„По отношение на инфраструктурата е направено изключително много, това е Национална компания „Железопътна инфраструктура“, това е държавно предприятие, цялата инфрастртуктура е държавна и държавата е направила много за инфраструктурата и продължава да прави. По отношение обаче на подвижния състав -в случая на БДЖ – това е търговско дружество, което не се справя добре или поне от времето,в което аз съм имал възможността да бъда министър на транспорта смятам, че не е напреднало, напротив- компанията върви назад“, допълни Кръстев.
Според бившия служебен министър проблемите на БДЖ са изцяло в мениджмънта. „Първата ми заповед като служебен министър беше да махна ръководството на компанията, което въобще не се справяше със задачите си. В момента същите тези хора пак са начело на комапнията и сами виждате резултатите“, категоричен бе Кристиян Кръстев.