На жп гара Калитиново започва изграждането на пътен подлез и пътен надлез в участъка Калитиново – Хан Аспарух

Съоръженията са част от проекта за изграждане на 12 пътни надлеза и един пътен подлез в междугарието Маноле-Белозем и железопътни участъци Михайлово-Хан Аспарух и Безмер-Черноград на мястото на съществуващи прелези, по проект „Рехабилитация на железопътната линия Пловдив-Бургас, Фаза 2”.

Проектът се финансира по Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“. Изпълнител е „Трейс Груп Холд“ АД, надзорът при строителството на обекта се изпълнява от ДЗЗД „Ежис-ЕТП-АйСиДжи“.

Основният  предмет на договора  е проектиране и строителство на пътен надлез при жп спирка Горно Ботево и пътен подлез при жп гара Калитиново, което обхваща изграждане на съоръженията, пътните настилки, отводнителните и обезопасителни съоръжения. .

Модернизацията на железопътната инфраструктура ще доведе до по-висока скорост на движение на влаковете – до 160 км/ч. Това налага  премахване на съществуващите жп прелези и възможност за пресичане на линията на две нива чрез изграждане на пътни и пешеходни надлези. и подлези. По този начин драстично се намалява рискът от инциденти. 

При изпълнението на проекта за модернизация по линията Пловдив – Бургас се предвижда премахване на 31 железопътни прелеза и изграждане на 28 надлеза, един подлез и една пешеходна пасарелка.

Автомобилен транспорт

Директорът на Волво: Сделката за въглеродните емисии в транспорта е ключова за реорганизацията на автомобилното производство

април 9, 2024

“Изпълнението на схемата за ценообразуване на въглеродните емисии на ЕС за пътния транспорт е от съществено значение за разработването…