Network Rail настроен да назначи „ъпгрейд Цар“ на север

Като част от продължаващото си стратегия децентрализацията, британски мениджър инфраструктура Network Rail обяви, основно преструктуриране управление, което включва създаване на нов управляващ директор за северната си портфейл, за да контролира плановете за значителни подобрения в северната част на Англия.

Описван като "железопътната ъпгрейд Цар на Севера" от NR главен изпълнителен г-н Марк Карни, новия пост-титуляра, който ще бъде назначен от Spring 2017 г. ще докладва на управляващ директор NR за Англия и Уелс, и ще наблюдава планиране, инвестиции и доставка на проекти, определени да бъдат финансирани от транспорта за Севера.

"Тази нова роля ще осигури ясен фокус върху бъдещата железопътна разширяване, модернизиране и инвестиции в цяла Северна Powerhouse", казва Carne. "Изграждане на инвестицията на запис през последните години, този човек ще събере на нуждите на пътниците, железопътните оператори и регионалните органи да гарантират действително интегриран железопътен стратегия, за да се присъединят най-големите градове на север."

В допълнение, новият главен оперативен директор е настроен да бъде назначен за всеки от маршрутните бизнеса NR е в Англия и Уелс, с операции по поддръжката, определени да бъдат разделени на техните съответни дисциплини и нови глави на експлоатация и поддръжка за специфични маршрути назначени.

NR казва, че това ще доведе до по-голямо внимание към тези дисциплини и има за цел да подобри обмена на най-добри практики и техники. Нов олово за развитие на бизнеса също ще бъдат добавени към всеки маршрут, с цел привличане на частни капитали и финансиране от трета страна за подобряване на железопътните.

Промените в управлението са резултатите от преразглеждане, започнато от NR следвайки препоръките на доклада Shaw да се създаде нов северен маршрут. Въпреки това, противно на доклада, прегледа каза, че създаването на нова северна инвестиции организация, ръководена от един човек ще бъде по-полезно. Този индивид ще действа като единна точка за контакт за ключови регионални финансиращите организации и заинтересовани страни и олово стратегия, планиране и изпълнение на инвестициите в рамките на север.

NR впоследствие се е консултирал с г-н Майкъл Holden, бивш изпълнителен директор на Connex Югоизточна и основател на Югоизточна Влаковете, върху това как тези промени могат да играят навън.

Докато Holden казва, че има "не магически куршум организационна структура, която ще отговори на нуждите на всички заинтересовани страни", той смята, че предложенията "представляват най-добрият начин за справяне с ясно формулирани нуждите на северните заинтересовани страни за по-интегриран подход към развитието на железопътната мрежа в северната част. "

NR казва, че промените създават структура, която подкрепя програмата за децентрализация като същевременно се гарантира холистичния полза за цялата мрежа на железопътната система се поддържа.

"Поставянето на нашите клиенти първо, шофирането по-добра производителност и привличането на външно финансиране за железопътни подобрения са основни приоритети за нашия бизнес и тези промени по-добре ще се подготвят нашите възложени маршрути за посрещане на тези предизвикателства", казва Carne.

ЖП транспорт

Журналист от „Гардиън“ се качи в нощния влак Истанбул-София и остана без думи

ноември 27, 2022

Нощният влак от Истанбул до София е сред номинираните за „Най-добро пътешествие“ за 2023 г. в класацията на платформата за пътуване Lonely Planet. Нощната линия беше подновена през април тази […]

Автомобилен транспорт

Учени: Проектът за удълбочаване на Варненското езеро застрашава сериозно Аспаруховия мост

ноември 26, 2022

Проектът за удълбочаване на Варненското езеро е изготвен без да се обследва влиянието върху Аспаруховия мост и застрашава сериозно неговата цялост, алармираха учени по време на презентация пред студенти и […]

ЖП транспорт

Проф. Симеон Ананиев: Интегриран билет за БДЖ е като от феодален строй да преминем в капитализъм

ноември 26, 2022

Националната компания „Железопътна инфраструктура“ не успява да усвоява средствата не само от европейски програми, но дори и от капиталовите трансфери от държавата, като причини за това са желанието да се […]