Нискотарифни влакове между Париж и Брюксел

Thalys обяви, че пуска нискотарифни влакове между Париж и Брюксел, за да привлече клиенти, пътуващи за развлечение.

 

По този начин железопътната компания се стреми да отговори на конкуренцията на споделеното пътуване с автомобил, която дейност през последните години набра сериозна популярност, най-вече сред младежите. Thalys, която е оператор на собствените си влакове от 1 април 2015 г. във Франция и Белгия, ще пусне от 3 април две нови зелено-виолетови композиции, наречени Izy, като билетите ще са с цена от 19 евро в една посока. За сметка на това продължителността на пътуването ще се увеличи средно с 53 минути (в момента то е около 1 час и 20 минути) и няма да има вагон ресторант. Предвижда се да има две или три пътувания отиване и връщане дневно.

„Насочени сме към клиентите, пътуващи за развлечение или за ваканция, младежи, семейства, за обиколка в някой град – в едната или в другата посока“, обясни генералната директорка на Thalys Аниес Ожие.

За да се вмести в предвидените разходи, компанията предвижда на намали инфраструктурните разноски, като пуска влаковете Izy отчасти по класическите национални железопътни линии, по които се движат националните железници.

Thalys е 60% филиал на френската национална железопътна компания SNCF и 40% на белгийската SNCB.

                                         Източник : www.logistika.bg

Воден транспорт

БСП: ГЕРБ бърза да назначи „политически калинки“ в края на мандата

В края на мандата си ГЕРБ се опитва да овладее колкото се може повече властови структури чрез назначаването на директори на държавни предприятия, това обяви депутатът от  БСП Христо Проданов. […]

Автомобилен транспорт

Автобусни превозвачи кандидатстват за финансова помощ от утре

От днес автобусните превозвачи може да кандидатстват по мярката за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ за бранша. Общият ресурс на схемата е 30 млн. лв., като всяка фирма може да […]

Автомобилен транспорт

Лобизъм сви три пъти прогнозните приходи от тол-системата

Лобистките „хватки“, прилагани  активно и системно от фирмите за тежкотоварен автомобилен транспорт  у нас, са  основната причина приходите  от въведената на 1 март тол система да паднат  три пъти под […]