Новите коли в София вече са с табели СВ

 

На ден в КАТ се регистрират между 250 и 350 автомобила

Новите автомобили в София вече получават в КАТ регистрационни табели от новата серия СВ. В петък с новата серия има регистрирани около 230 автомобила, в понеделник до обяд са около 100. Това каза пред БГНЕС началникът на КАТ-София Тенчо Тенев.

Така вече със сигурност 330 автомобила се движат по софийските улици с новата серия. Старите, които започват със "СА", са изчерпани и вече автомобилите са с регистрация "СВ". "Старата серия продължи 9 години, изчерпахме всички възможни символи и букви и се принудихме вече да минем на новата серия, която на латиница трябва да започне с Б, но тъй като на латиница Б не можем да го изпишем, изписваме го СВ", каза Тенчо Тенев.

"Просто това е една нормална процедура, като свърши серията с буквите на един определен номер, минаваме към следващата серия, няма да има масова смяна на номера", категоричен е началникът на столичния КАТ.

На ден в КАТ се регистрират между 250 и 350 автомобила. Засега всичко върви нормално, колегите работят, нямаме проблем по отношение на регистрацията, каза още Тенев. Товапотвърдиха и шофьори, които бяха сред първите, излезли от КАТ София с новия номер "СВ".

Шофьорите, които искат сами да изберат номера си, ще трябва да платят за удоволствието, като сумата може да набъбне до 7000 лева. Това е процедура, вписана в наредбата за раздаване на регистрационни табели. Желаещите да имат такива номера пускат молба, след одобрение плащат съответната такса и тогава си получават табелката с еднакви номера.

Вече има и мераклии, които са подали молби за по–специални номера. "Имаме хора, които предварително са си платили за новата серия "СВ", тъй като те са единични бройки", обясни Тенчо Тенев. С уточнение, че не може да даде към момента точна информация, каза, че те са двама – трима.

Различни експерти пресмятат, че новите номера ще задоволят нуждите на столичния КАТ за около 7 години напред. Предишните табели – "СА", стигнаха за около 9 години, а първите табели по актуалния модел – с начална буква "С", свършиха за 13 години.

Източник: http://economic.bg, 11.11.2014г.

ЖП транспорт

Товарните влакове между Турция и Китай вече се движат редовно по график

Първият Китай-граница влак от Турция тръгна на 4 декември миналата година, а вторият току-що пристигна в централно разположения китайски хъб. Услугата ще работи два пъти месечно. Това е положителен старт […]

ЖП транспорт

Flixmobility с жалба пред Европейската комисия против държавна помощ на ДойчеБан

FLIXMOBILITY, германското дружество с отворен достъп Flixtrain и автобусния оператор на дълги разстояния Flixbus, подаде официално оплакване пред Европейската комисия (ЕК) за милиарди евро държавни помощи, предоставени на германския железопътен […]

ЖП транспорт

Много скъпо. Много бавно. Много опасно. Що е то? БДЖ трябва да умре…

Какво се случи след – продължение на историята от 2016 г. Компания Български държавни железници (БДЖ) e един от редовните сюжети на „Черната книга на правителственото разхищение“. Годишното издание им посвети […]