Новият челен товарач LiuGong 856H покрива Евро IV

Новият челен товарач LiuGong 856Н е с двигател, който отговаря на стандарта за вредни емисии Евро IV. Той се продава в България от оторизирания представител на китайския бранд за страната Геотрейдинг АД. Дружеството предлага механизацията на LiuGong (ЛиуГонг) в своя сервизен център ProAuto на бул. „Самоковско шосе“ 101 в София.

Новият LiuGong 856H се задвижва от двигател Cummins QSB6.7, който му осигурява едновременно силно представяне и нисък разход на гориво дори в най-екстремните условия. С четири предни и три задни скорости, трансмисията е оптимално балансирана за всякакви условия, като намалява вероятността за хлъзгане дори на мек и кален терен.

Най-общо казано челният товарач LiuGong 856Н е проектиран така, че с него да се работи лесно в тежките условия на минната и строителната индустрия. Новата машина е плод на над 50 г. опит на инженерите от LiuGong. Компанията е един от най-големите производители на строителни машини в света. Основната задача на инженерите от LiuGong е да създават лесни за работа и поддръжка машини с ниски работни разходи. Резултатът е здрав, изпитан товарач с работно тегло от 17 800 кг и размер на стандартната кофа 3,3 куб. м, който може да се справи с всичко по всяко време. Товарачът е сертифициран по системите против преобръщане (ROPS) и за защита на оператора от падащи предмети (FOPS). Той е модерно оборудван и отговаря на изискванията за ниски нива на шум.

Инженерите от LiuGong са помислили и за комфорта на оператора. Кормилото е регулируемо, лостът за управление е удобен, монтирани са камера за задно виждане и огледала с подгряване. Широко извитото предно стъкло осигурява перфектна видимост на оператора. Кабината е снабдена с климатик и вентилационна система, която осигурява свеж въздух по време на работа.

Източник : www.mediapool.bg

Симеон Ананиев
ЖП транспорт

Проф. Симеон Ананиев: От 30 години нищо не се прави за безопасността в жп транспорта

декември 1, 2022

Вчера отново имаше инцидент с влак. Той се блъсна в паднала скала по пътя София –Бургас, между Клисура и Христо Даново. Един от вагоните и локомотивът дерайлираха. Професор Симеон Ананиев, […]

ЖП транспорт

НКЖИ: Дъждът е причина за катастрофата на влака София – Бургас

декември 1, 2022

Дъждовното време е причинило свличането на земна маса, след което скала падна върху железопътната линия София – Бургас. Това заяви за „Хоризонт“ главният ревизор от „Национална компания железопътна инфраструктура“ Кирил […]

Автомобилен транспорт

Кабинетът засекрети тол системата като обект от национална сигурност

декември 1, 2022

С постановление на Министерския съвет Национално тол управление, което е част от структурата на Агенция „Пътна инфраструктура“, е определено за стратегически обект от значение за националната сигурност. Целта е обезпечаване […]