Отказваме се от дългия 15-километров тунел през Кресненското дефиле

България заменя проекта за 15-километров тунел през Кресненското дефиле с нов за къси, скални тунели и мостове, твърди bTV. Забавянето на строителството дава преднина на гръцките и сръбските ни конкуренти в транспорта и логистиката. У нас решението за пътя през Кресна се обмисля 8 години, а решението дали да се строят къси скални тунели в дефилето окончателно трябва да бъде взето следващия месец.

Източник : www.blitz.bg

Автомобилен транспорт

Служебният кабинет върна Бойко Рановски в Автомобилна администрация

Бойко Рановски се връща начело на Изпълнителната агенция „Автомобилна администрация, съобщиха Нова и бТВ.  Рановски бе освободен от поста в средата на февруари, като той самият обясни, че не е […]

ЖП транспорт

Железничари с отворено писмо до транспортния министър

На дневен ред може би е необходимо предприемането на стъпки за изготвяне и приемане на национална транспортна политика, както и актуализиране на търговските политики в железопътните дружества с цел привличане […]

ЖП транспорт

Бившият директор на НКЖИ Красимир Папукчийски стана зам.-министър на транспорта

Със заповед на министър-председателя Гълъб Донев са назначени трима заместник-министри. На длъжността заместник-министър на транспорта и съобщенията е назначен Красимир Папукчийски. Заемал е различни ръководни длъжности в Национална компания „Железопътна […]