Летище София не бива да бъде отдавано на концесия по този начин, а държавата може да се справи с дълговете на БДЖ по друг път и с други резерви в бюджета. Това коментира Георги Търновалийски от БСП, който е член на парламентарната бюджетна комисия. В петък транспортното ведомство взе решение да удължи процедурата по концесиониране на летището до края на януари 2017 г. Ресорният министър в оставка Ивайло Московски подчерта, че концесията не е самоцел, а е обвързана с единствената възможност да бъдат стабилизирани държавните железници. Христиан Митев от Патриотичния фронт пък заяви, че от партията му също са притеснени от начина, по който се развива концесионната процедура. Той припомни, че това е от компетенцията на Министерския съвет, а не на Народното събрание. Митев подчерта, че от Пф ще следят внимателно как се развива процедурата, а на по-късен етап може да се претендира за спирането й, ако бъдат открити нарушения и нередности. От своя страна Диана Йорданова от ГЕРБ, която е заместник-председател на бюджетната комисия в Народното събрание, обясни, че процедурата продължава и ще се даде възможност на следващото правителство, било то и служебно, да продължи целия процес.
Покриват дълговете на БДЖ с пари от хазната
Свързани статии
Необходима ли е прокурорска проверка в БДЖ?
2017-02-11
Крие ли ръководството на БДЖ доклад за реалните причини за увеличените разходи в БДЖ „Товарни превози ЕООД"? Отговор на този въпрос да…
БДЖ, Фондовата борса и Пловдивският панаир за продан до края на годината
2017-02-11
Тази година държавата ударно ще продаде няколко дружества, останали на опашката на приватизацията, съобщава „24 часа“. Най-скъпото дру…
Петър Мутафчиев: Карго и туризъм спасяват летище Пловдив
2017-02-11
Бъдещето на летище Пловдив е свързано с перфектните възможности за развитие на товарния трафик чрез въздушен транспорт, коментира пред  …