Ако до края на годината испанската фирма „Индра“, получила 20 милиона лева за въвеждане на електронната система в пловдивския градски транспорт, не отстрани сериозните проблеми по проекта, общината ще си търси правата по съдебен път. Това заяви заместник-кметът Тодор Чонов.
Представители на висшия мениджмънт на компанията, които днес се срещнаха с ръководството на общината, са обяснили, че до момента не са знаели за мащаба на проблемите в отделните компоненти на системата.
До тях информацията за повредите и неработещите звена пристигала със закъснение и в непълен обем.
„Вече трета година в Пловдив информационните табла по спирките често не работят. Непрекъснато излизат от строй и автоматите за продажба на билети. Очакваме фирмата да изпълни обещанието си до две седмици в Пловдив да бъде командирован екип от най-добрите им специалисти, които да подобрят системата“, каза заместник-кметът Тодор Чонов.
„Информацията да върви коректно по нивата на поддръжка, за да няма натрупване на проблеми. Давам ви пример – елементарни резервни части за монетните автомати в автобусите се доставят с месеци“, посочи той.