Стартира изпълнението на първия проект на Агенция „Пътна инфраструктура“ от новия програмен период на Оперативна програма ,,Региони в растеж“ 2014-2020 г. По проекта лот 15 ще бъдат рехабилитирани и реконструирани 19,783 км от път III-107 Рила – Рилски манастир в участък от км 11+010 до км 30+793 със средства от Европейския фонд за регионално развитие . Това съобщиха от пресцентъра на Агенция „Пътна инфраструктура”. Третокласният път III-107 е единствената транспортна връзка за населените места от община Рила – с. Падала и с. Пастра с общинския център, както и на гр. Рила и Рилския манастир с първокласния път I-1/Е-79 София-Кулата. Модернизирането на пътната отсечка ще подобри достъпът на местните жители до административни, здравни и образователни услуги и ще повиши комфортът на пътуващите за Рилския манастир. Отсечката, която ще бъде рехабилитирана – между гр. Рила и Рилския манастир не е ремонтирана от 1985 г. На обекта ще бъде извършено полагане на основни, изравнителни и износващи асфалтови пластове, на съоръженията ще бъде подменена хидроизолацията и ще бъдат изградени нови тротоарни блокове, ще бъде подобрено отводняването, ще бъдат изградени нови укрепителни стени, ще бъдат обрушени и укрепени съществуващите срутища с мрежи, ще бъдат монтирани нови ограничителни системи и нови бетонови бордюри. Изпълнител на строително-монтажните работи е ДЗЗД „Агромах“ ЕООД. Стойността на договора е 14 128 475,47 лв. с ДДС. Строителният надзор ще осъществи „Трансконсулт БГ“ ООД. Техният договор е за 222 180 лв. с ДДС. На 14 юни бяха отворени офертите на стартиралата през тази година обществена поръчка за избор на изпълнител на 15 лота от ОПРР за рехабилитацията на 238 км републикански пътища. Прогнозната стойност на обществената поръчка е 152 млн. лв. без ДДС. Голяма част от проектите са в Северна България – близо 43 км от прохода „Петрохан“ на територията на област София – път II-81, около 30 км от второкласния път II-29 Варна – Добрич – Кардам, 21 км от път II-49 Търговище – Разград, 17,4 км от път III-1002 Враца – пещера „Леденика“, 27 км от път II-44 Севлиево – Габрово,близо 12 км от II-35 Плевен – Ловеч, 10 км от път II-86 Пловдив – Асеновград и т. н.
Европейският железопътен сектор остава разделен: трябва ли да има общ език за трансгранични влакови операции за персонал като машинисти, персонал и ръководители на движението? Забележителното е, че товарната асоциация ERFA, […]
Deutsche Bahn (DB) се оказва отново в центъра на вниманието в Германия поради настоящото финансово положение на компанията и текущите планове за преструктуриране и разделяне на групата. Спорът последва тревожен […]
За да управляваш успешно държавен железопътен транспорт ти трябват две задължителни качества – Чувство за отговорност пред обществото и професионални познания и практически опит. За съжаление през […]
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.