Ретроколи от 7 страни на изложение в Бургас

олекционери на ретроколи и мотоциклети от седем страни пристигат в Бургас за 9-ото издание на изложението на стари автомобили, съобщиха от местния автомотоклуб
Участниците ще са от Гърция, Сърбия, Чехия, Русия, Словения, Хърватия и Турция. Проявата е на 2 юли.

Ретроколите ще бъдат повече от 100, а мотоциклетите – около 20. Те ще се съберат в района на Морското казино в Бургас и ще дефилират по алеите в градината. Сръбските участници ще покажат основно класическите си автомобили "Застава", произведени в бивша Югославия, а сред експонатите на чехите ще бъде уникален мотоциклет-триколка. 

След като през миналата година първият в България реставриран автобус "Чавдар" предизвика голям фурор, сега общинската фирма "Бургасбус" ще изложи и другия си изцяло реставриран атракционен автобус – "Мерцедес". Самосвалите, които построиха социалистическа България, ще бъдат представени с модел "ЗИЛ 130" от 1968 година. "Мерцедес 190 Пагода" от 1952 година ще направи своя дебют на изложението. 

Атрактивният автомобил е собственост на колекционер "номер 1" на България Николай Колев-Бижуто. Хасковският мотоклуб идва в Бургас с колекция от английски модели ретроколи.
 
Източник: dir.bg
ЖП транспорт

Журналист от „Гардиън“ се качи в нощния влак Истанбул-София и остана без думи

ноември 27, 2022

Нощният влак от Истанбул до София е сред номинираните за „Най-добро пътешествие“ за 2023 г. в класацията на платформата за пътуване Lonely Planet. Нощната линия беше подновена през април тази […]

Автомобилен транспорт

Учени: Проектът за удълбочаване на Варненското езеро застрашава сериозно Аспаруховия мост

ноември 26, 2022

Проектът за удълбочаване на Варненското езеро е изготвен без да се обследва влиянието върху Аспаруховия мост и застрашава сериозно неговата цялост, алармираха учени по време на презентация пред студенти и […]

ЖП транспорт

Проф. Симеон Ананиев: Интегриран билет за БДЖ е като от феодален строй да преминем в капитализъм

ноември 26, 2022

Националната компания „Железопътна инфраструктура“ не успява да усвоява средствата не само от европейски програми, но дори и от капиталовите трансфери от държавата, като причини за това са желанието да се […]