Само луксозни автобуси в битка за 8 линии в Пловдив

 

Превозвачи се надпреварват кой ще достави най-модерни рейсове
Състезание с чисто нови автобуси – така се очертава конкурсът за 8-те линии в Пловдив, който общината обяви.
До 4 септември участниците трябва да внесат оферти, а на следващия ден се отварят. Изискването е рейсовете, които ще се движат по № 9, 11, 17, 21, 25,26,113 и 36 да са с екологичен клас минимум Евро 4, задължително да са оборудвани с климатици и колкото са по-скоро произведени, толкова повече точки ще носят на собствениците им.
Гаражите на пловдивските превозвачи вече са запълнени от току-що пристигнали возила от чужбина, установи репортерска проверка.
В базата на „Хеброс бус" са подредени 35 машини, току-що излезли от завода. Те са с марката „Темса" и „Отокар", а двигателите им са с екологичен клас Евро 5. Дори още найлоните не са свалени от седалките, както и предпазните ленти по броните им.
Автобусите на „Темса" са със 71 места, с 3 врати, като 2 оттях са с ниски подове за комфорт на пътниците. А „Отокар" – с вместимост 58 души. Всички са с климатични системи.
„Пловдивчани заслужават луксозен транспорт и затова ще участвам в конкурса с чисто нови автобуси", категоричен е управителят на„Хеброс бус"Веселин Дошков. Инвестицията надхвърля 5 млн. лв. Той уточни, че преди месец е пуснал в експлоатация 10 рейса „Берхоф" с двигател EEV.
28 нови автобуса с марката „Исузу" пък внесе и другият претендент – „Автотранс 2000". Повечето от тях са с вместимост 52 места.
Управителят Димитър
Чолаков не крие, че ще играе поне за4, а защо не и за всичките 8 линии.
КЗТ „Златанови", която обслужва линия № 36, също докара от завода 6 броя „Исузу".
Голямата изненада се очаква от „Автобусни превози " с управител Петко Ангелов. Транспортният бос, който минава за един от големите играчи в бранша, също е поръчал автобуси и твърди, че те няма да имат аналог. В момента между превозвачите текат преговори и прегрупирания. Двама от тях са поискали от общината да удължи срока с 20 дни за подаване на документите, за да се подготвят желязно.
„От битката между участниците ще спечелят пътниците, защото ще се возят на модерни автобуси, а не на стари трошки", доволни са от градската управа.

 

Източник: в-к Твоят ден, 25.08.2014

ЖП транспорт

Товарните влакове между Турция и Китай вече се движат редовно по график

Първият Китай-граница влак от Турция тръгна на 4 декември миналата година, а вторият току-що пристигна в централно разположения китайски хъб. Услугата ще работи два пъти месечно. Това е положителен старт […]

ЖП транспорт

Flixmobility с жалба пред Европейската комисия против държавна помощ на ДойчеБан

FLIXMOBILITY, германското дружество с отворен достъп Flixtrain и автобусния оператор на дълги разстояния Flixbus, подаде официално оплакване пред Европейската комисия (ЕК) за милиарди евро държавни помощи, предоставени на германския железопътен […]

ЖП транспорт

Много скъпо. Много бавно. Много опасно. Що е то? БДЖ трябва да умре…

Какво се случи след – продължение на историята от 2016 г. Компания Български държавни железници (БДЖ) e един от редовните сюжети на „Черната книга на правителственото разхищение“. Годишното издание им посвети […]