Самолет на нискотарифна авиокомпания престоя три часа на летище „София“ с пътниците на борда си, съобщава Нова ТВ. Машината изпълнявала редовен полет от София за Лондон и трябвало да излети в 11,40 ч.
По информация на пътници обаче самолетът няколко часа стоял на летището, а пасажерите били оставени в салона без климатик, като на борда имало и деца.
Отново по разкази на пътниците около самолета имало служители, които ремонтирали двигателя на машината.
От администрацията на летище „София“ потвърдиха, че самолетът действително не е излетял по график, и уточниха, че въпросният полет се обслужва от друг наземен оператор.
В крайна сметка самолетът е излетял с три часа закъснение, около 14.45 ч.
От превозвача заявиха за телевизията:
„easyJet потвърждава, че полет EZY8974 от София до Лондон Гатуик е закъснял в София на 9 юли, поради технически причини. Сигурността и безопасността на нашите пътници и екипаж са нашият най-важен приоритет. Самолетът вече е отпътувал и на пътниците ще бъдат осигурени безплатни напитки на борда. Бихме искали да се извиним на пътниците за това закъснение“.