Сао Пауло Line 9 експанзия забавено

THE 4.5 км разширение на крайградски Line Сао Пауло 9, който ще свързва квартал Grajaú до тунела Varginha, е допълнително забави до 2018 г., след Сао Пауло превключвател железопътен оператор CPTM прекратил договорите с двете консорциуми, отговорни за изграждането на разширението.

Правителството на държавната твърди, че тя трябва да се адаптира към изискванията, направени от Министерството на градовете, които ще се финансират 60% от строителните работи, или реали 500м ($ US 154,9 метра), чрез своята Ускорение растеж Program (PAC).

CPTM ще даде участници най-малко 18 месеца за завършване на разширяването, но краен срок за търга е все още предстои да бъдат обявени.

Проектът беше първоначално насрочено за проекта през януари тази година, но новата оферта, сега ще настоява това обратно поне до 2018.

Разширението включва две нови станции, и ще обслужва над 100 000 души.

Воден транспорт

Риболовците очакват съдействие от държавата за освобождаване на корабите

март 27, 2023

Риболовците от трите задържани в Румъния наши кораби очакват по-късно днес да се срещнат с ресорния земеделски зам.-министър Георги Събев в Балчик. Пред него те ще настояват за съдействие от […]

ЖП транспорт

Интермодалният транспорт става все по-важен, България планира още 5 терминала

март 26, 2023

Пренасянето на товари, използвайки няколко вида транспорт, е бъдещето не само за нашата страна, но и за цяла Европа. Основният принцип на интермодалния транспорт е да се използва железопътен транспорт за […]

ЖП транспорт

Общият език за европейските машинисти: допълнително препятствие или решение?

март 25, 2023

Европейският железопътен сектор остава разделен: трябва ли да има общ език за трансгранични влакови операции за персонал като машинисти, персонал и ръководители на движението? Забележителното е, че товарната асоциация ERFA, […]