Siemens Мобилити достави 2 локомотива Smartron за „Булмаркет Рейл Карго”

  • Това е вторият български жп превозвач, избрал интелигентната концепция за разширяване на локомотивния си парк
  • Smartron съчетава високотехнологични характеристики с надеждност и рентабилност
  • Заложихме на марката Siemens след дългогодишна експлоатация на техните локомотиви от предходни серии”, заяви Станко Станков – управител на „Булмаркет ДМ“ ЕООД.

Още един български жп превозвач избра „умните“ локомотиви Smartron на Siemens Мобилити, за да разшири подвижния си състав.

„Булмаркет Рейл Карго“ ЕООД е една от трите родни компании, доверили се досега на високотехнологичните характеристики и надеждност на локомотивите Smartron. Двете нови машини бяха доставени вчера, 15 ноември, в Русе, където е централата на компанията.

„Благодарим на ръководството на „Булмаркет Рейл Карго“, че гласува доверие на Siemens Мобилити за разширяване на локомотивния си парк.  Smartron  е най-модерната разработка на компанията в сферата на „умните“ локомотиви и за нас е повод за особена гордост, че още един български превозвач ще има възможност да се възползва от безспорните предимства на концепцията като висока оперативна надеждност, доказана рентабилност и ефективност“, заяви Калин Иванов, управител на Siemens Мобилити България.

 „Заложихме на марката Siemens след дългогодишна експлоатация на техните локомотиви от предходни серии. Високотехнологичните характеристики на Siemens Smartron напълно удовлетвориха нашите изисквания за увеличаване флотилията на „Булмаркет рейл карго“ ЕООД с надеждни локомотиви, с които да подобрим ефективността на превозите и гарантираме качествена транспортна услуга на нашите клиенти“, заяви Станко Станков – управител на „Булмаркет ДМ“ ЕООД.

Smartron е предварително конфигуриран локомотив, който комбинира всички предимства на стандартен продукт с доказаната технология на платформата Vectron на Siemens, чиято надеждност вече е демонстрирана с над 300 милиона изминати километра. Моделът се предлага в България, Германия и Румъния.

Smartron е предназначен за стандартно междурелсие от 1435 мм и тежи около 83 тона. Локомотивите от серията за България се предлагат за експлоатация в жп мрежа с променливо-токово захранване 25 kV. Максималната скорост, която развиват, е 160 км/ч. Локомотивите от тази серия са с инсталирана тягова мощност 5.6 MW.

По-рано друга голяма българска компания – “ПИМК Рейл”, дъщерна компания на ПИМК, закупи още 3 допълнителни машини Siemens от серията Smartron  и заедно с 3 локомотива Vectron® вече експлоатира 6 машини от серията X4-Е-lok.

През м. май държавното дружество „БДЖ-Пътнически превози“ също направи поръчка за 10 електрически локомотива Smartron, първите 2 от които се очаква да пристигнат през декември.

Автор: Transportal

Автомобилен транспорт

Обходният път на Бургас ще струва по-скъпо от строежа на магистрала „Хемус“

Започна строителството на северния обходен път на Бургас, съобщи агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ). Трасето с дължина от 4.7 км и ще струва 57 млн. лв. с ДДС. Това означава, че […]

Въздушен транспорт

Христина Янкова ще е новият председател на борда на „Летище София“ ЕАД

Христина Янкова ще е бъдещият председател на Съвета на директорите на „Летище София“ ЕАД. Това е окончателното решение на Комисията за номиниране, която я класира на първо място в проведения […]