Новата визия е застъпена и в разработените от Европейската комисия пакети за мобилност, върху които „скачат“ нашите шофьори. Никой обаче не си прави труда да прочете, но и там има и за железницата. Очаква се след година навлизане на частни нискотарифни превозвачи на пазара. Тази тенденция се вижда в Русия и Германия. Трябва да се спре с мисълта „да запазим железницата, както е преди години. Не! Тя е част е една голяма обща структура, интегриран транспорт не само български, но и общоевропейски“. През годините Симеон Ананиев е един от хората, които често критикуват политическите решения в сектора. Запитан дали има поводи да се усмихне, по отношение на последните решения на кабинета „Борисов 3“ с отпускането на 140 млн. лева от бюджета, Ананиев гледа по-ведро на сектора, въпреки че през последните дни отново има фрапантни случаи с нарушени права на пътници- нещо недопустимо в страна членка на ЕС. Става дума за отменен влак в Карлово като до последно се продават билети на хората, а след това никой не им обръща внимание. „Това е липса на отговорност по цялата верига, а можеше да отиде автобус и да обслужи пътниците“. „Вярно е, както отбелязахте, че доста критикувам. Но критиката не трябва да бъде за извличане на политически или други дивиденти. Тя, както и гражданското общество трябва да доведе до решаване на проблемите. Това най-много ме дразни в политиците непрекъснатото критикуване, а ние имаме решения. Оптимист съм, че добрите времена на железницата ще дойдат с новия пакет мобилност на ЕК“, убеден е Симеон Ананиев.
Прочети още на: http://bgnes.com/bylgariia/obshchestvo/4601643/