Спад на продажбите на електрически и Plug-in хибридни автомобили

Интересът към тези коли се охлажда бързо, когато няма стимули

Спад на продажбите на електроавтомобили и хибриди

Продажбите на електрически и plug-in хибридни автомобили в Германия през ноември 2023 г. достигнаха 63,066 броя, което представлява 25,7% от общия пазарен дял, но отбелязва спад от 39% в сравнение с ноември 2022 г. Този спад включва 22% намаление при електрическите коли и 59% при plug-in хибридите, въпреки че те все още достигат рекорден брой регистрации от 18,124. Намаляването на субсидиите се отразява на пазарните тенденции, като се очаква допълнителен спад през декември.

Водещите марки в сегмента през ноември са Mercedes (7,740 продажби), BMW (7,614 продажби) и Volkswagen (5,784 продажби на изцяло електрически коли). За периода от началото на годината до края на ноември, Volkswagen води с 64,445 продажби, последвана от Tesla с 59,684 и Mercedes с 34,015. Най-популярните модели са Tesla Model Y, Volkswagen ID.4/ID.5 и Volkswagen ID.3.

Автомобилен транспорт

Директорът на Волво: Сделката за въглеродните емисии в транспорта е ключова за реорганизацията на автомобилното производство

април 9, 2024

“Изпълнението на схемата за ценообразуване на въглеродните емисии на ЕС за пътния транспорт е от съществено значение за разработването…