Stadler представя клас 88 локомотив за DRS

IRJ в InnoTrans 2016: Щадлер официално започна новата EuroDual локомотив двупосочен режим за британския оператор Директни железопътни услуги (DRS) при InnoTrans на 20 септември.

Десет от локомотивите, определен клас 88 във Великобритания, са били построени от Albuixech растение Stadler Rail Валенсия, който Stadler, придобито от VOSSLOH миналата година. Локомотиви, финансирани от Beacon Rail Лизинг, бяха поръчани през 2013 г. и са развитие на електро-дизел на по-ранната EUROLIGHT Великобритания (клас 68), 34 от които вече са продадени на DRS (чрез Beacon). Двадесет и пет класа 68s сега са в експлоатация.

Новият клас 88 е 4 MW електрическа и 708kW дизелов локомотив използване на CAT C27 двигател и ABB тягово оборудване. Локомотивът има стоманен корпус, включващ монокок конструкция.

Щадлер разкри по време на представянето на класа 88, че нов шест-ос двоен режим локомотив прототип с изход 7MW в електрически режим и 3 MW при дизел мощност се строи във Валенсия.

Новият локомотив ще споделя някои компоненти със съществуващата Euro4000 проектирането, включително талиги, но ще включва нов дизайн каросерия. Stadler очаква новият двоен режим локомотив, който ще се предлага и двете четири и шест-осови варианти, за да замени дизайна Евро 4000 в бъдеще.

Г-н Нийл Бенет, управляващ директор на Beacon Rail Лизинг каза, че Beacon вижда локомотиви двоен режим като ключов перспектива за растеж както във Великобритания и континентална Европа.

Воден транспорт

Австралия се задръсти с празни контейнери

Транспортните фирми в Австралия призоваха контейнерните линейни оператори да пратят допълнителни контейнеровози, които да извозят празните контейнери от континента. Пред Loadstar Артур Цанерос, главен изпълнителен директор на ACFS Port Logistics, […]

Автомобилен транспорт

Одобриха трасето на АМ “Хемус”, минаващо през област В. Търново

Министерство на регионалното развитие и благоустройството даде зелена светлина на проекта за изграждане на трасето на АМ “Хемус”, което ще преминава през региона. Това стана факт, след като беше одобрен […]

ЖП транспорт

Автомати за електронни билети за БДЖ за 400 хил. лв. не е предвидено къде да бъдат монтирани

Д-р Людмил Иванов, председател на Асоциацията по железопътна сигнализация, автоматика, комуникация и индустрия; проф. Симеон Ананиев, Асоциация на предприятията в железопътния транспорт, Бизнес старт, 24.02.2021 Автомати за електронни билети за […]