Stadler представя клас 88 локомотив за DRS

IRJ в InnoTrans 2016: Щадлер официално започна новата EuroDual локомотив двупосочен режим за британския оператор Директни железопътни услуги (DRS) при InnoTrans на 20 септември.

Десет от локомотивите, определен клас 88 във Великобритания, са били построени от Albuixech растение Stadler Rail Валенсия, който Stadler, придобито от VOSSLOH миналата година. Локомотиви, финансирани от Beacon Rail Лизинг, бяха поръчани през 2013 г. и са развитие на електро-дизел на по-ранната EUROLIGHT Великобритания (клас 68), 34 от които вече са продадени на DRS (чрез Beacon). Двадесет и пет класа 68s сега са в експлоатация.

Новият клас 88 е 4 MW електрическа и 708kW дизелов локомотив използване на CAT C27 двигател и ABB тягово оборудване. Локомотивът има стоманен корпус, включващ монокок конструкция.

Щадлер разкри по време на представянето на класа 88, че нов шест-ос двоен режим локомотив прототип с изход 7MW в електрически режим и 3 MW при дизел мощност се строи във Валенсия.

Новият локомотив ще споделя някои компоненти със съществуващата Euro4000 проектирането, включително талиги, но ще включва нов дизайн каросерия. Stadler очаква новият двоен режим локомотив, който ще се предлага и двете четири и шест-осови варианти, за да замени дизайна Евро 4000 в бъдеще.

Г-н Нийл Бенет, управляващ директор на Beacon Rail Лизинг каза, че Beacon вижда локомотиви двоен режим като ключов перспектива за растеж както във Великобритания и континентална Европа.

ЖП транспорт

Най-добрите гари в Европа

Железопътният транспорт остава един от най-евтините. А в контекста на пандемията и пътуването на по-къси разстояния е предпочитан пред авиационния, най-малкото поради наличието на повече площ. Consumer Choice Center публикува […]