Turkish Airlines ще привлича повече пътници от Турция за България | | 09.02.2016 00:00 | сп. Икономика

Мерт Дорман е вицепрезидент Продажби за Източна Европа и Балканите в Turkish Airlines. Турският превозвач продължава да развива пазарите си и да повишава нивото на обслужване, е което за пета поредна година спечели наградата на Sky Тгах Awards 2015 за най-добра авиолиния в Европа.

Г-н Дорман, какви резултати на българския пазар отбелязва през последната година Turkish Airlines? – През отминалата 2015 г. Turkish Airlines отбеляза значителен ръст на българския пазар с редовните полети до София и Варна. През летния сезон, благодарение на увеличението на полетите от Истанбул до София от 14 на 18 седмично, компанията значително допринесе за напредъка на българската икономика и конкретно в туризма, тъй като се увеличи трансферът на туристи от цял свят. Банско също е важна дестинация през зимния сезон за авиокомпанията . Факт е, че турските туристи в Банско са се увеличили няколко пъти през м.г, като този сезон се очакват минимум 20% повишаване.

– Очаквате ли повишаване на броя на пътниците за дестинацията Истанбул -София – Истанбул?

– Прогнозата ни е, че през 2016 г. ще има все повече пасажери от България. Затова планираме да увеличим броя на полетите до София до 3 пъти дневно. Полетите към Варна ще продължат да бъдат 11 в седмицата. Turkish Airlines ще продължава да привлича повече пътници от Турция за България. Ще работим България да се утвърди като световна туристическа дестинация. А това е възможно да се случи, защото има всички дадености – уникална природа, приятелски настроени хора, богата история и култура. През зимата пък туристите могат да се радват на чудесните ски курорти.

– Какъв е профилът на българските пасажери?

– Българите, които избират Turkish Airlines, обикновено са студенти или хора, пътуващи по бизнес, както и моряци. Без значение какъв е профилът на нашите клиенти, нашата цел е да предоставяме най-добрия продукт на пътниците. Отчитаме факта, че всеки клиент има различни предпочитания и нужди, но се опитваме да привлечем пътници, които предпочитат бизнес класа, такива, за които е важно високото ниво на обслужване дори и на по-висока цена.

– Към кои други пазари на Балканите ще бъдат увеличени полетите на Turkish Airlines?

– Стратегията ни за развитие на Балканите е насочена към увеличаване на редовните полети и откриване на нови дестинации. Възстановихме маркетинговите проучвания, засягащи конкретно балканските страни. Съвсем скоро ще имаме резултати, след които ще определим новите си цели.

– Подготвяте ли нови услуги за бизнес класата?

– Към настоящия момент бизнес класата на компанията представлява един висококачествен продукт, което постигнахме с внимание към всеки детайл. Доказателство за това е и наградата за най-добър кетъринг в бизнес класата. Наш приоритет в бъдеще е да продължим да представяме различни иновации на нашите пътници, за да се чувстват специални.

Източник : www.crossdisplay.bg

Автомобилен транспорт

ПОГЛЕД КЪМ БЪДЕЩЕТО – ИНОЕЪР И ИНОВАТИВЕН ОБЩЕСТВЕН ТРАНСПОРТ

На 14.01.21г. се състоя изложение на превозни средства по повод 120-годишнината на градския транспорт в София. Наред с разказите за транспорта от миналото, публиката се запозна и с планираните иновации […]

ЖП транспорт

РЖД започна превоз на ремаркета

17 ремаркета бяха натоварени на жп платформи и потеглиха от гара Нефтекамск до гара Усинск, като разстоянието между двете станции е 1828 км. Ремракетата се транспортират на специални вагони с дълги бази, собственост на […]

Автомобилен транспорт

Обходният път на Бургас ще струва по-скъпо от строежа на магистрала „Хемус“

Започна строителството на северния обходен път на Бургас, съобщи агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ). Трасето с дължина от 4.7 км и ще струва 57 млн. лв. с ДДС. Това означава, че […]