Uber следи обслужените клиенти

Последната версия на мобилното приложение за споделено пътуване Uber продължава да записва местоположението на клиентите, след като са доставени на желания адрес, твърди SlashGear. Следенето продължава 5 минути след приключването на поръчката, за да се установи накъде се движи пътникът след пристигането.

От Uber оправдават събирането на такава информация с желанието си да подобрят качеството на услугата и да повишат безопасността. В бъдеще данните щели да се използват за избор на най-подходящо място за качване и слизане на клиентите.

През 2015 г. родната Комисия за защита на конкуренцията започна разследване на Uber за нелоялна конкуренция по сигнали на таксиметровата компания "О'Кей Супертранс". Базираната в Сан Франциско компания беше глобена с 200 000 лв., а Върховният административен съд забрани услугата, докато спорът между комисията и компанията не се реши по същество.

Източник : www.fakti.bg

ЖП транспорт

Железничари с отворено писмо до транспортния министър

На дневен ред може би е необходимо предприемането на стъпки за изготвяне и приемане на национална транспортна политика, както и актуализиране на търговските политики в железопътните дружества с цел привличане […]

ЖП транспорт

Бившият директор на НКЖИ Красимир Папукчийски стана зам.-министър на транспорта

Със заповед на министър-председателя Гълъб Донев са назначени трима заместник-министри. На длъжността заместник-министър на транспорта и съобщенията е назначен Красимир Папукчийски. Заемал е различни ръководни длъжности в Национална компания „Железопътна […]

Автомобилен транспорт

АПИ обяви обществена поръчка за проект на магистрала “Гюешево – Дупница“

Агенция „Пътна инфраструктура“ днес стартира обществена поръчка за избор на изпълнител за изработването на идеен и технически проект с подробен устройствен план – парцеларен план за изграждането на автомагистрала „Гюешево […]