Увеличаваме полетите София-Истанбул

Билял Арпаджъ е изпълнителен директор на Turkish Airlines за България от септември 2015 г. Завършил е Машинно инженерство в  Koç University, Истанбул и магистратура по бизнес администация в Университета в Bahçeşehir University, Истанбул. Работил е като продуктов мениджър в Datagatе, вече над 5 години работи за Turkish Airlines.

Г-н Арпаджъ, какви са бизнес плановете на Turkish Airlines България за следващата година?

От 1984 г. насам изпълняваме полети между Истанбул и София, а от 2014 г. – между Истанбул и Варна. Осъществяваме по два полета дневно между Истанбул и София и един полет дневно между Истанбул и Варна.

От 28 декември 2015 г. добавихме още 4 нови полета до София, с което техния брой нарасна до 18 полета седмично. Освен това и през летния  сезон на 2016 година планираме полетите ни до Варна да бъдат 11, както беше и през 2015 г. По този начин целим да предложим възможност за по-удобни връзки на нашите пътници и за по-комфортно пътуване

Какви са бъдещите инвестиционни планове и проекти на компанията в глобален мащаб?

Като въздухоплавателна компания, която към настоящия момент осъществява полети до най-голям брой държави в световен мащаб, Турските авиолинии, със своя нарастващ  въздушен флот и с местоположението си в Истанбул, който се явява център на световния въздушен трафик, е една уникална локация, която благодарение на своето богато културно наследство има за цел да покаже едно ново измерение на опита в областта на въздушния транспорт.

Мотото на нашата марка е“Widen Your World” (Разширете своя свят), разработваме нови приложения, които да предоставят на нашите гости приятни изненади на всеки един етап от пътуването, които при срещата със световните новости и различия на първо място трябва да се почувстват специални и ценени.

Кои дестинации са най-популярни сред българските клиенти?

С увеличаващия се брой на нашите полети от София, с широката ни мрежа,  състояща се от 280 дестинации до 111 държави, с предлаганите от нас привлекателни връзки за прехвърляне на полета, с подходящите цени и качеството на нашето обслужване, в последните 5 години сме били удостоявани с награда за най-добра самолетна компания в Европа. Въпреки факта, че предпочитанията на българските ни пътници носят много специфичен характер, мога да кажа, че имаме увеличаване броя на пътуванията, които извършваме на 5-те континента.    

Успешна ли беше 2015 г.  за Turkish Airlines?

Компанията ни е постигнала увеличение на капацитета си с 12.6 % през деветмесечния период на 2015 година в сравнение със същия период от предходната година, осъществени са 341 хил. полета, при които са превозени 46,5 млн. пътници. Въпреки конкуренцията на световния пазар в сектора, политическата и икономическа нестабилност в съседните региони,  колебанията на валутните курсове, които директно засягат сектора, продължават успешно да  показват добри резултати. Между България и Турция съществуват традиционни добросъседски отношения, от които понастоящем естествена част и основен техен двигател е въздушният транспорт между двете държави.

 

Източник: www.economic.bg

 

Автомобилен транспорт

Европа се нуждае от зарядни станции

ACEA: Европа няма достатъчно станции за зареждане, за да отговори на нарастващото търсене на електрически превозни средства. Европейската асоциация на автомобилните производители (ACEA) стигна до заключението, че инфраструктурата за зареждане […]

Въздушен транспорт

Съветът по транспорт към БСП: Само неотложни мерки сега ще запазят работните места в сектора

На няколко сектора ще бъде разделен Съветът по транспорт, информационни технологии и съобщения към Националния съвет на БСП. Железопътният транспорт, автомобилният, водният и въздушният са диференцирани като категории под шапката […]