В сутрешните часове влаковете за София вече на 20 минути

 

От неделя влиза в сила нов график за движение на БДЖ . В новата транспортна схема е заложено най-натоварените крайградски пътнически влакове да пътуват на по-чести интервали . При изготвянето на новата транспортна схема е предвидено движението на влаковете в участъците с най-голям брой пътници в работните дни да се осъществява на по-чести интервали. В сутрешните часове влаковете по направлението Перник – София ще се движат на интервал от 20 минути, а в следобедните часове и вечер композициите по направлението София – Перник ще се движат на интервал от 40 минути.
През следващата година ще се запази обемът на превозите, заложен в сключения договор с държавата за извършване на обществени превозни услуги, като ще се запазят и транспортните схеми в повечето региони в досега действащия график за движение.
С влизането в сила на новото разписание ще бъде възстановено директното движение в участъка Свиленград – София на международния влак от Истанбул за София. Запазва се връзката София Крайова, която ще се осъществява със сутрешния бърз влак София – Видин и обедния бърз влак Видин
– София. По направлението София – Букурещ директните вагони ще се движат само през летния се-Зон, като през останалото време пътниците ще се прекач-ват на гара Русе на и от мотриса, която ще се движи Букурещ – Русе – Букурещ.
През летния сезон, от м. юни до м. октомври, е планирано да бъде запазено движението на сезонния влак Солун – София -Солун, който ще заминава от Централ неделя вечер и ще пристигане в София в понеделник сутрин.
За направлението Лакатник – Своге – София в сутрешните часове влаковете ще се движат на интервал от 30 минути, а вечер в обратното направление движението ще се осъществява на всеки 60 минути.
В участъка Пловдив – Асеновград ще бъде запазено досега действащото разписание и движение на влаковете на интервал от 60 минути. На такъв интервал от време ще се осъществява и движението на композициите в сутрешните и следобедните часове по направлението Димитровград – Първомай -Пловдив. За участъка Пловдив – Септември ще се запази досега действащата схема в сутрешните часове, а в следобедните влаковете ще се движат на интервал от 40 минути.

Източник: http://www.crossdisplay.bg, 02.12.2016г.

ЖП транспорт

Железничари с отворено писмо до транспортния министър

На дневен ред може би е необходимо предприемането на стъпки за изготвяне и приемане на национална транспортна политика, както и актуализиране на търговските политики в железопътните дружества с цел привличане […]

ЖП транспорт

Бившият директор на НКЖИ Красимир Папукчийски стана зам.-министър на транспорта

Със заповед на министър-председателя Гълъб Донев са назначени трима заместник-министри. На длъжността заместник-министър на транспорта и съобщенията е назначен Красимир Папукчийски. Заемал е различни ръководни длъжности в Национална компания „Железопътна […]

Автомобилен транспорт

АПИ обяви обществена поръчка за проект на магистрала “Гюешево – Дупница“

Агенция „Пътна инфраструктура“ днес стартира обществена поръчка за избор на изпълнител за изработването на идеен и технически проект с подробен устройствен план – парцеларен план за изграждането на автомагистрала „Гюешево […]