Volvo Trucks представя автономен транспорт между логистичен център и пристанище

Електрическото, свързано и автономно превозно средство на Volvo Trucks ще бъде част от интегрирано решение за транспортиране на стоки от логистичен център до пристанищен терминал в Гьотеборг, Швеция. Задачата е резултат от ново сътрудничество между Volvo Trucks и фирмата за фериботи и логистика DFDS.

Целта на сътрудничеството е да въведе Vera в истинско приложение, което ще позволи свързана система за непрекъснат стоков поток, от логистичния център на DFDS до пристанищното съоръжение на APM Terminals в Гьотеборг, за разпространение по целия свят.

През 2018 г. Volvo Trucks представи първото си електрическо, свързано и автономно решение, предназначено за повтарящи се задачи в логистични центрове, фабрики и пристанища. Вера е подходяща за къси разстояния, транспортирайки големи обеми стоки с висока точност.

„Сега имаме възможността да приложим Vera в идеална обстановка и да продължим да развиваме нейния потенциал за други подобни операции“, казва Микаел Карлсон, вицепрезидент на автономните решения на Volvo Trucks.

Целта е да се осъществи свързана система, състояща се от няколко превозни средства Vera, наблюдавани от контролна кула. Целта е да се даде възможност за непрекъснат и постоянен поток, отговарящ на изискванията за по-голяма ефективност, гъвкавост и устойчивост. Сътрудничеството с DFDS е първата стъпка към въвеждането на Vera в реална транспортна задача на предварително определени обществени пътища в индустриална зона.

„Искаме да бъдем в челните редици на свързания, автономен транспорт. Това сътрудничество ще ни помогне да разработим ефикасно, гъвкаво и устойчиво дългосрочно решение за получаване на автономни превозни средства, които пристигат в нашите порти, като се възползват от нашите клиенти, околната среда и нашия бизнес ”, казва Торбен Карлсен, изпълнителен директор на DFDS.

Автономното транспортно решение ще бъде доразвито от гледна точка на технологиите, управлението на операциите и адаптирането на инфраструктурата, преди тя да може да функционира напълно. Освен това ще бъдат взети необходимите мерки за безопасност, за да се отговори на обществените изисквания за безопасен път към автономни превози.

Тъй като Volvo Trucks придобива повече опит, Вера има потенциала да се използва в подобни приложения като допълнение към днешните транспортни решения.

„Автономните превози с ниски нива на шум и нулеви емисии на отработени газове имат важна роля в бъдещето на логистиката и ще бъдат от полза както за бизнеса, така и за обществото. Считаме това сътрудничество за важно начало и искаме да постигнем напредък в тази област. Вера може да има ограничение на скоростта, но ние не. Тестването вече е започнало и възнамеряваме да приложим решението през следващите години ”, добавя Микаел Карлсон.

Факти:

Задачата е да се преместят контейнери от логистичния център DFDS в Гьотеборг до терминал за контейнери на APM терминали в съответствие с необходимия капацитет.
Автономната система се следи от оператор в контролна кула, който също отговаря за транспорта.
Решението е подходящо за повтарящи се потоци с максимална скорост от 40 км / ч.
Адаптирането на инфраструктурата е част от обхвата при прилагането на общата транспортна система, включително автоматизираните врати на терминалите.
Volvo Trucks и DFDS са основни партньори, но няколко участници участват в изпълнението на първата задача на Вера.
DFDS осигурява фериботни и транспортни услуги в Европа и Турция, като генерира годишни приходи от около 17 млрд. DKK. 8 000 служители са разположени на кораби и в офиси в 20 страни. DFDS е със седалище в Копенхаген и е включен в списъка на NASDAQ в Копенхаген.
APM Terminals е доставчик на пристанищни услуги и решения за контейнерни терминали, управляващи мрежа от 76 пристанища в световен мащаб. APM Terminals е част от A.P. Moller – Maersk, интегрирана логистична компания за контейнери, работеща за свързване и опростяване на веригите за доставки на своите клиенти, работещи в 130 страни и наемаща около 70 000 служители.
Инициативата се осъществява с подкрепата на Шведската агенция за иновации Vinnova, Шведската транспортна администрация и Шведската енергийна агенция чрез програмата за научни изследвания и иновации в областта на стратегическите превозни средства FFI.

Източник: https://www.volvotrucks.com/

Uncategorized

20 години Ръководство на корабния трафик в България

Представители на най-големите български и световни организации в морския бранш се събраха в гр. Варна по покана на Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура“. Поводът е официалното честване на 20-годишнината от установяването […]

ЖП транспорт

Скандално видео: Локомотивите в БДЖ се крепят на тел, канап и тиксо

Скандално видео, публикувано от потребителя Ангел Ангелов във Фейсбук, разбуни духовете в специализираните железничарски групи. Локомотивният машинист е показал състоянието на кабината на превозното средство, в което личат изобретения в […]