БДЖ продаде 4000 онлайн билета за 6 месеца

4000 билета за 6 месеца – толкова са продадените онлайн резервации на БДЖ от въвеждането на системата за купуване през интернет досега. Най-търсени са спалните вагони, а най-често хората купуват онлайн билети за влака София – Варна.
 
Само 12 композиции, които минават през общо 55 гари, са включени в системата, но в момента се разработва включването на цялата вътрешна мрежа.
 
Близо 14 000 души вече са регистрирани, около 2000 реално са си купили билети, като има и постоянни клиенти. „Примерно имаме един клиент, който е закупил 38 билета, следващ клиент, който е закупил 26 билета, т.е. ако клиент не е доволен от услугата на системата едва ли би закупил такова количество билети”, коментира Ясен Гочев от отдел „Информационни технологии" в БДЖ.
Източник: БТВ
Воден транспорт

БСП: ГЕРБ бърза да назначи „политически калинки“ в края на мандата

В края на мандата си ГЕРБ се опитва да овладее колкото се може повече властови структури чрез назначаването на директори на държавни предприятия, това обяви депутатът от  БСП Христо Проданов. […]

Автомобилен транспорт

Автобусни превозвачи кандидатстват за финансова помощ от утре

От днес автобусните превозвачи може да кандидатстват по мярката за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ за бранша. Общият ресурс на схемата е 30 млн. лв., като всяка фирма може да […]

Автомобилен транспорт

Лобизъм сви три пъти прогнозните приходи от тол-системата

Лобистките „хватки“, прилагани  активно и системно от фирмите за тежкотоварен автомобилен транспорт  у нас, са  основната причина приходите  от въведената на 1 март тол система да паднат  три пъти под […]