Министър Данаил Папазов извърши проверка на ремонтните дейности по жп линията София-Мездра

 

„С влак, времето за пътуване от София до Мездра се изминава за около час и половина. Това е с 20 минути по-малко в сравнение с автомобил, чийто водач спазва всички правила и ограничения по пътя“, каза министър Папазов по време на проверката на ремонтиращи се участъци по жп линията София-Мездра.

Средства по проекта са в размер на около 14 млн. лв. Основното финансиране е от капиталовия трансфер от държавния бюджет и от инфраструктурни такси. Целта е след извършваните ремонти по железопътната инфраструктура да се подобрят нивото на безопасност на превозите и комфорта на пътуване, както и да се увеличи скоростта на движение на влаковете. След приключване на основните ремонти, времето за пътуване по отсечката София-Мездра ще бъде намалено с около 15 минути, а от столицата до Враца ще се пътува с 25 минути по-малко, добави още министър Данаил Папазов.

В проверката участваха заместник-министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Антон Гинев, генералният директор на ДП НКЖИ Милчо Ламбрев, изпълнителният директор на „Холдинг БДЖ“ ЕАД Християн Кръстев и др.

По-късно през деня, министър Папазов ще открие музей за железопътната инфраструктура в сградата на държавното предприятие „Транспортно строителство и възстановяване“.

Източник: http://www.mtitc.government.bg, 19.05.2014г.

 

Воден транспорт

БСП: ГЕРБ бърза да назначи „политически калинки“ в края на мандата

В края на мандата си ГЕРБ се опитва да овладее колкото се може повече властови структури чрез назначаването на директори на държавни предприятия, това обяви депутатът от  БСП Христо Проданов. […]

Автомобилен транспорт

Автобусни превозвачи кандидатстват за финансова помощ от утре

От днес автобусните превозвачи може да кандидатстват по мярката за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ за бранша. Общият ресурс на схемата е 30 млн. лв., като всяка фирма може да […]

Автомобилен транспорт

Лобизъм сви три пъти прогнозните приходи от тол-системата

Лобистките „хватки“, прилагани  активно и системно от фирмите за тежкотоварен автомобилен транспорт  у нас, са  основната причина приходите  от въведената на 1 март тол система да паднат  три пъти под […]