Например, замърсяване на салона или пушенето в колата заплашва да се глоби клиента в размер на 2,000. Разходите, както и заплащане на услуги и химическо чистене. В случай на неправилно зареждане на марката и след това на изхода на отказ на двигател на потребителя да бъдат възстановени 50 хиляди. рубли
Александър Шумски вярва, че масово санкционират потребителите на компанията за обслужване или притежаване на валци няма. "Един път от глобата ще бъде достатъчно, че клиентът вече не използва услугата. Компанията възнамерява да инвестира в проекта няколко милиарда рубли (6,5 милиарда -. "Таймс", така че се интересуват от клиента и е малко вероятно да бъде наказан за тяхната мръсотия в кабината, "- казва Шумски.
Различни координатор мнение на "Сините кофи" Петър Шумкатов.
"Например, един клиент може да бъде отговорен за изпълнението на тракера? Тя може да се счупи, но аз не знам. След това компанията ще ме вземат в съда за нарушение на договора и ще изисква да се плати глоба в размер на 150 хиляди рубли, "- .. Чуди се Шумкатов
Експертът смята, че не всички хора по принцип ще разгледат договора и само няколко са готови да го прочетат до последната страница, когато това е предвидено за всички наказания. "Гражданите само ще се надяват, че търговското дружество не работи по бизнес модел, базиран на зареждане клиенти с глоби," – казва Шумкатов
Както каза да "Gazeta.ru" главата на холдинговото GeneralInvest Винченцо Трани (инвеститор на проекта), експертните страхове са неоснователни: компанията не възнамерява да направи, без изключение се налага глоба клиенти за всяко място на дивана.
Източник : wwww.gazeta.ru