Продажбата на билети за градския транспорт намаля с 43% след повишението на цената им от 1 лв. на 1,60 лв.

След увеличението на цената на билетите в градския транспорт в София от 1 лв. на 1,60 лв., от 1 юни 2016 г., тяхната продажба в периода юни – декември 2016 г. бележи спад от 43 на сто спрямо същия период на 2015 г. Това каза в интервю за Агенция „Фокус“ Христиан Петров – директор на Центъра за градска мобилност. По Думите му продажбата на картите за 10 пътувания, чиято цена също беше увеличена, е спаднала с 29%. “Запазването на цените на абонаментните карти доведе до ръст на тяхното издаване с 48%”, посочва още Петров. Той припомни, че цената на еднодневните карти от 4 лв. също не беше променена, което е увеличило трикратно тяхното търсене. „Продадени са 1 081 334 броя еднодневни карти при 356 602 карти през същия период на 2015 г.“, съобщава още директорът на ЦГМ.