Все още обсъждат кои влакове да бъдат спрени и колко персонал да бъде съкратен от БДЖ

Все още се обсъжда кои влакове да бъдат спрени, заяви изпълнителният директор на БДЖ Владимир Владимиров пред БНР.

По думите му списъците, излезли в медиите, са предварителна прогноза и са възможни промени в тях.

Той уточни, че решението кои влакове да бъдат спрени се взима според рентабилността.

Търсим вариант да спрем най-нерентабилните влакове, които в същото време ще имат и най-малък социален ефект. Това са критериите, каза той.

Ние сме известили общините за нашите намерения да спрем определени влакове, но не можем примерно да задържим влакове, които са много нерентабилни, защото има желание от определена община да бъдат задържани. Нямаме с какво да ги издържаме тези влакове и в същото време да спрем някои влакове, които са пълни с пътници, допълни той.

Владимиров обеща, че ръководството ще се опита да направи всичко по силите си този процес на оптимизиране на персонала да стане по възможно най-безболезнения начин.

Той обясни, че ще се търси вариант това да бъдат преди всичко хора, които са назначени на временни договори, или пенсионери, или хора, които по някаква причина сами решават да напуснат железницата. Но е много трудно да се впишем само в тези ограничени рамки, призна Владимиров.

Попитан дали цените на билетите ще се повишават, директорът ва БДЖ каза, че на този етап такова нещо не е обсъждано.

Източник: Dnes.bg

Автомобилен транспорт

Новите електромобили Citroen за 6000 евро вече излязоха на пътя

Градският електрически автомобил Citroen Ami, представен от френската марка през февруари тази година, стана част от автопарка на услуга под наем. Самата кола е невероятно компактна. Размерите й са: дължина […]

Автомобилен транспорт

Българин надмина Tesla с електромобил, който вдига 500 км/ч и изминава 1000 км

Българин създаде нов уникално бърз спортен електрически автомобил, който вдига близо 500 километра в час и е с мощност от над 5000 конски сили. За сравнение един от най-продаваните електромобили […]

Автомобилен транспорт

Европа се нуждае от зарядни станции

ACEA: Европа няма достатъчно станции за зареждане, за да отговори на нарастващото търсене на електрически превозни средства. Европейската асоциация на автомобилните производители (ACEA) стигна до заключението, че инфраструктурата за зареждане […]