Проведе се 2-ра работна среща между Асоциация по железопътна сигнализация, автоматизация, комуникация и индустрия и ДП“НКЖИ“

На 21-ви февруари в офиса на Асоциация по железопътна сигнализация, автоматизация, комуникация и индустрия представлявана от д-р Людмил Иванов председател на УС се проведе 2-ра работна среща „Нови възможности за развитие на българското производство на железопътно оборудване №2”. На срещата присъстваха представители на ДП“НКЖИ“ и български производители на осигурително и телекомуникационно оборудване.

Основно се обсъдиха варианти за съвместно изготвяне с ДП“НКЖИ“ на дългосрочна 15 годишна публична програма съгласувана с българските фирми производители на комуникационна и осигурителна железопътна техника по години и участъци с график за модернизиране на железопътните линии, които няма да се модернизират по проекти с европейско финансиране. Обсъдиха се варианти за модернизиране на малки гари по линии извън общоевропейския коридор с национална компютърна гарова централизация. Бяха разгледани и  варианти за създаване на железопътен полигон с цел тестване на произведените системи в реална експлоатация и приемане на правила за тестване на ново оборудване при реално движение на влаковете. Дискутираха се и въпроси по темите железопътни прелези, FRMCS (Future Rail Mobile Communication System) и промени в нормативната уредба.

Източник: Transportal.bg

ЖП транспорт

БДЖ търси под наем 10 локомотива за 25.7 млн. лева

„БДЖ-Пътнически превози“ (БДЖ-ПП) обяви чаканата повече от месец обществена поръчка за наемане на 5 магистрални електрически локомотива с опция за още 5 за срок от две години с възможност са […]

Въздушен транспорт

Местата за паркиране на самолетите свършват заради кризата с корона вируса

Големите авиокомпании вече се борят да намерят места за паркиране, тъй като коронавирусната епидемия намали търсенето на въздушно пътуване. Повече от 10 000 самолета са били „приземени“ от началото на […]

Автомобилен транспорт

В автобусния транспорт ще има много фалити

Бизнесът на автобусните превозвачи почти преустанови дейност за момента. Останаха да се движат отделни автобуси. В републикански мащаб междуобластните автобусни превози „замряха“ почти напълно. Със сигурност ще има фалирали фирми, […]