Проведе се 2-ра работна среща между Асоциация по железопътна сигнализация, автоматизация, комуникация и индустрия и ДП“НКЖИ“

На 21-ви февруари в офиса на Асоциация по железопътна сигнализация, автоматизация, комуникация и индустрия представлявана от д-р Людмил Иванов председател на УС се проведе 2-ра работна среща „Нови възможности за развитие на българското производство на железопътно оборудване №2”. На срещата присъстваха представители на ДП“НКЖИ“ и български производители на осигурително и телекомуникационно оборудване.

Основно се обсъдиха варианти за съвместно изготвяне с ДП“НКЖИ“ на дългосрочна 15 годишна публична програма съгласувана с българските фирми производители на комуникационна и осигурителна железопътна техника по години и участъци с график за модернизиране на железопътните линии, които няма да се модернизират по проекти с европейско финансиране. Обсъдиха се варианти за модернизиране на малки гари по линии извън общоевропейския коридор с национална компютърна гарова централизация. Бяха разгледани и  варианти за създаване на железопътен полигон с цел тестване на произведените системи в реална експлоатация и приемане на правила за тестване на ново оборудване при реално движение на влаковете. Дискутираха се и въпроси по темите железопътни прелези, FRMCS (Future Rail Mobile Communication System) и промени в нормативната уредба.

Източник: Transportal.bg

Автомобилен транспорт

Нека не се залъгваме за електромобилите

Електромобилите не нанасят никакви вреди на природата? За съжаление, днес това е все още илюзия. Колкото и някои да се опитват да ни убедят в противното. Защо крият цялата истина […]

Въздушен транспорт

Нов опит: концесията на летище „Пловдив“ тръгва пак през юли

Нов опит за отдаване на концесия на летище „Пловдив“ – през юли процедурата ще бъде въобновена и ще започне събиране и оценяване на оферти. Това съобщи транспортният министър Росен Желязков […]

Градски транспорт

ВЪРВИМ ЛИ КЪМ ЗАТРИВАНЕ НА ТРОЛЕИТЕ В СОФИЯ?

Ако наблюдавате поли­тиката на Столичната община през последните две години, ще забележите, че започва да се заражда основателно и обосновано съмнение, че има ясно изразен стремеж тролейбусният транспорт да бъде […]