Магистралите биха били двойно по-скъпи без наши фирми

Магистралите и останалите големи инфраструктурни проекти биха стрували двойно по-скъпо, ако нямаше големи родни фирми. Това обясни председателят на Съвета на директорите на "Трейс Груп Холд" проф. Николай Михайлов пред Нова телевизия.

Именно заради по-евтините оферти унгарска банка дори отказала гаранции на фирмата за изграждане на метрото, като проектът приключи в срок и с търгуваната цена.

Михайлов заяви, че не е работил три години преди много време заради нежеланието си да дава подкупи за печеленето на поръчки. В същото време той призна, че у нас няма достатъчно кандидати за шофьори на камион при първоначална заплата от 1200-1500 лв., затова скоро ще доведе такива от Сърбия, където също родната фирма има проекти.

Относно отношенията си с премиера Бойко Борисов заяви, че двамата имат еднаква ценностна система по отношение развитието на България.

Михайлов допълни, че по време на втория мандат на министър-председателя той го е виждал веднъж – при получаването на наградата си от КРИБ.

Източник: Актуално

ЖП транспорт

48 млн. евро глоба за жп картел

Европейската комисия (ЕК) глоби Австрийските федерални железници (ÖBB), Германските железопътни линии (DB) и Белгийските национални железници (SNCB) с обща сума от 48,594 млн. евро за нарушаване на антитръстовите правила на […]

ЖП транспорт

Безумен влак-стрела до Солун гони софиянци от домовете им (народът пак се стяга за бунт)

Владая, както и няколко други столични района, се готвят за бунт, ако през тези квартали премине трасето на скоростния влак от София за Солун. Проектът е грандиозен и е част […]

Градски транспорт

В Младост 4 си паркират под прозорците, пазят си място със стари гуми

Паркирането в столичния район „Младост“ е толкова проблемно, колокото и в останалите райони на София. Там обаче са си въвели вътрешни правила. Паркомястото се запазва със стара гума. За нередностите […]