Магистралите биха били двойно по-скъпи без наши фирми

Магистралите и останалите големи инфраструктурни проекти биха стрували двойно по-скъпо, ако нямаше големи родни фирми. Това обясни председателят на Съвета на директорите на "Трейс Груп Холд" проф. Николай Михайлов пред Нова телевизия.

Именно заради по-евтините оферти унгарска банка дори отказала гаранции на фирмата за изграждане на метрото, като проектът приключи в срок и с търгуваната цена.

Михайлов заяви, че не е работил три години преди много време заради нежеланието си да дава подкупи за печеленето на поръчки. В същото време той призна, че у нас няма достатъчно кандидати за шофьори на камион при първоначална заплата от 1200-1500 лв., затова скоро ще доведе такива от Сърбия, където също родната фирма има проекти.

Относно отношенията си с премиера Бойко Борисов заяви, че двамата имат еднаква ценностна система по отношение развитието на България.

Михайлов допълни, че по време на втория мандат на министър-председателя той го е виждал веднъж – при получаването на наградата си от КРИБ.

Източник: Актуално

Градски транспорт

БТПП се включва в проект за изграждане на градска железница в София

Българска търговско-промишлена палата (БТПП) се включва в проекти за изграждане на градска железница в София, подобряване услугата в крайградските райони на столицата и скоростни ЖП връзки. Проведе се среща между […]

Автомобилен транспорт

Въпреки COVID-19: Заплатите на шофьорите в столичния транспорт скачат с 10%

„Продължава изпълнението на споразумението, прието през 2019 г., за увеличението на заплатите на работещите в градския транспорт от 1 март 2021 г. с 10%“. Това бе потвърдено на среща между […]