Wizz Air отбеляза 10 години в България

Нискотарифната авиокомпания Wizz Air отпразнува 10 години от първия си полет в България с добавянето на седми самолет към базата в София, три нови дестинации и увеличаване на честотата на полетите от летище София.

 

На специална пресконференция в София Йозеф Варади, главен изпълнителен директор на Wizz Air, обяви че компанията увеличава своята оперативност в България и ще добави седми самолет към базата си у нас от декември 2016 г. – нов Airbus 321. Това ще позволи стартирането от края на декември 2016 г. на три нови линии до Нюрнберг, Базел и Донкастер Шефилд, както и ще повиши честотата по много от съществуващите популярни маршрути. Новите линии вече са в продажба. С тях дестинациите на превозвача от България стават общо 37 до 18 държави.

Освен новите маршрути компанията ще увеличи честотата на полетите до дестинациите Меминген край Мюнхен, Айндховен, Бирмингам, Мадрид, Барселона, Фиумичино край Рим, Шарлероа край Брюксел и Копенхаген.

Wizz Air инвестира още 100 млн. евро в базата си в България, с което общият размер на инвестициите за последните 10 години в страната е 700 млн. евро. Броят на служителите на авиокомпанията в България ще достигне 280.

По време на пресконференцията в София Йозеф Варади заяви „Радвам се, че нашият бизнес в България продължава да се разраства. Прибавянето на седми самолет в базата в София е отговор на търсенето и ние продължаваме да инвестираме като предлагаме нови възможности за пътуване на ниски цени. Обявеното днес означава 2,8 милиона места по българските линии през 2017, което е над 60% увеличение на годишна база“.
 
На 19 май 2016 г. компанията отпразнува и 12 години от основаването си със стартирането на нов уеб сайт, гъвкав за настройка към всеки размер дисплей на смартфон, таблет или десктоп. Революционната функция „Express Booking“ е първата по рода си, която позволява на клиентите само с три клика да купят билет в рамките на 30 секунди. Авиокомпанията въвежда първо мобилната версия на новия сайт, за да отговори на нуждите на търсещите мобилни сделки технологични клиенти, които са се увеличили двойно спрямо предходната година. През следващите седмици сайтът ще бъде въведен във всички платформи.                                                                                                               Източник : www.logistika.bg