Започва проект за електрооборудване на жп линията Първомай – Свиленград

"Енергоремонт холдинг"АД (EРХ) започна изпълнение на нов проект на Държавно предприятие "Национална компания "Железопътна инфраструктура" (ДП НКЖИ), финансиран от ОП "Транспорт", който ще гарантира сигурност на управление на движение на влаковете по железопътните линии Пловдив – Бургас и Пловдив – Свиленград, част от европейски транспортни коридори IV и IX. Проектът е част от втората фаза на "Реконструкция и електрификация на железопътна линия Пловдив –  Свиленград" по ОП "Транспорт" за периода 2007 – 2013 година" в отсечката Първомай – Свиленград.
 
Холдингът ще проектира, изгради и пусне в експлоатация нов трафопост за диспечерски център в Пловдив, въздушни захранващи линии за контактна мрежа (фидерни линии), осигуряващи захранване с електроенергия от тягова подстанция "Крумово" до жп линията Пловдив – Бургас (осма главна линия), и ще дооборудва със съвременна система за компенсация на реактивна енергия подстанция "Първомай" (тягова).
В момента се осъществява първата фаза – проектиране.
 
Стойността на договора е 2 386 980 лв. с ДДС. Средствата, чийто бенефициент е ДП НКЖИ, са от Кохезионния фонд на ЕС и национално съфинансиране.
Срокът за изпълнението е 24 юни 2015 г.
 
Строителният надзор се извършва от "Консултантска инженерна група" ООД.
Източник: Строителство Градът
ЖП транспорт

48 млн. евро глоба за жп картел

Европейската комисия (ЕК) глоби Австрийските федерални железници (ÖBB), Германските железопътни линии (DB) и Белгийските национални железници (SNCB) с обща сума от 48,594 млн. евро за нарушаване на антитръстовите правила на […]

ЖП транспорт

Безумен влак-стрела до Солун гони софиянци от домовете им (народът пак се стяга за бунт)

Владая, както и няколко други столични района, се готвят за бунт, ако през тези квартали премине трасето на скоростния влак от София за Солун. Проектът е грандиозен и е част […]

Градски транспорт

В Младост 4 си паркират под прозорците, пазят си място със стари гуми

Паркирането в столичния район „Младост“ е толкова проблемно, колокото и в останалите райони на София. Там обаче са си въвели вътрешни правила. Паркомястото се запазва със стара гума. За нередностите […]