Малко кандидати искат да строят метрото от „Красно село“ до „Горна баня“

Една от най-големите строителни поръчки – за част от третия лъч на столичното метро, предизвика слаб интерес – основно от местни компании, които вече са работили по изграждането на подземната железница. Двете обособени позиции за общо 178 млн. лв. без ДДС събраха осем оферти – първата пет, а втората три, стана ясно при отварянето им в сградата на общинското предприятие "Метрополитен". Единственият самостоятелен чуждестранен участник е испанско обединение между "Конструктора Сан Хосе" и "Обрас Субтерранеас", познато тук с участието си в търга за тунел "Железница", част от магистрала "Струма". "Конструктора Сан Хосе" е част от Grupo Sanjose, с голям опит в мащабни инфраструктурни проекти по целия свят. Испанците кандидатстват за втората обособена позиция.

Източник : www.capital.bg

Градски транспорт

В Младост 4 си паркират под прозорците, пазят си място със стари гуми

Паркирането в столичния район „Младост“ е толкова проблемно, колокото и в останалите райони на София. Там обаче са си въвели вътрешни правила. Паркомястото се запазва със стара гума. За нередностите […]

Воден транспорт

Оборудваме речните и морски пристанища със съоръжения срещу експлоатационни и аварийни замърсявания

Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура“ (ДППИ) е в процес на доставка на съоръжения за приемане на отпадъци – резултат от корабоплавателната дейност, както и на високоспециализирани съоръжения за превенция и реагиране […]

ЖП транспорт

Интермодалната логистика Изток-Запад ще увеличи железопътните превози между Азия и Европа

Интермодалната логистика изток-Запад, разработчикът на Източно-Западната порта (EWG) и казахската EuroTransit Group подписаха споразумение за увеличаване на железопътния товарен трафик между Азия и Европа и за да се направи възможен […]