TimoCom отново влиза в университета

Във Факултета „Икономика на инфраструктурата”, катедра „Икономика на транспорта”, студенти от 3 курс имаха възможност да се запознаят с доставчика на IT услуги за транспортният и логистичният браншTimoCom. Избраните теми за семинара, бяха специално подбранни – като ключови звена в семинара бяха новите две нововъдения в компанията, както и рекламата, която тя направи специално  за българският пазар, с участитето на три български фирми.

Двете нововъведения в TimoComса, че борсата за товари се свързва  платформата за търгове. Посредством търсенето по пощенски код и търсенето по област вече е възможно да бъдат търсени оферти по местоположение. Второто нововъведение е TimoComMessenger- нов инструмент за комуникация без допълнителни разходи – интегриран в транспортната платформа.

Специален гост на семинара беше  г- жа Мирей Захариева, мениджър от фирма СТАД ООД, която сподели със студентите своят опит.

Семинарът премина изключително динамично с много въпроси и дискусия, като точно това показа, че такъв тип семинари са повече от необходими.

Провеждането на мероприятието бе възможно благодарение на съдействието на доц. Борислав Арнаудов от катедра „Икономика на транспорта”.

Мениджърът за България в TimoComАся Цонкова планира и през 2016 година поредица от семинари в България.  Провеждането на тези мероприятия е част от проекта „ Университети и бизнес” . Идеята на проекта е да се даде възможност на студентите да се запознаят с борсите за товари като софтуерен продукт – изключително необходим в днешния бързо развиващ се транспортен бранш. Не трябва да се изпуска и шанса студентите да се срещнат с различни български фирми работещи и успяващи, макар и в не лесните пазарни условия.